כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנפילה הלא נכונה

הקוסם הישראלי חשף: "אני מאבד את היד שלי"

חזי דין הינו אחד מהפעלולנים הישראלים המוכרים בתעשייה. אולם ביום אחד נפילה אחת בצורה לא נכונה שינתה את חייו ואחרי שנה של סבל ומכאובים הוא נאלץ לעבור ניתוח שיציל את ידו שנפגעה במהלך פעלול מסוכן שביצע וגם תועד

הקוסם הישראלי חשף: "אני מאבד את היד שלי"
חזי דין באחד מפעלוליו צילום: אמיר לוי, פלאש 90

הקוסם הישראלי האהוב חזי דין, מאבד קורדינציה וסובל מנימולים בשל מכה חזקה שקיבל ביוני שעבר במהלך אחד מפעלוליו. בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו חשף כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח בעמוד השדרה.

"נתחיל מהסוף, בשורות לא משהו. אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השדרה כי אני מאבד את היד שלי, כן, לא פחות!", כך עדכן חזי דין את עוקביו בפייסבוק והוסיף, "ואיך אגיד, לאבד את היד (ובפרט במקצוע שלי) זה לא כיף".

הוא שחזר את הרגע שבו חייו השתנו מקצה לקצה: "נחזור להתחלה, ביוני שנה שעברה, ביצעתי את האקסטרים האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות. כבר חפרתי בכל מקום שבשונה מהאקסטרימים שביצעתי לפני עשור, כאבא לילדים זה היה הדבר הכי לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא יהיו חירפונים כאלה עוד. נקודה".

"רק מה", מספר חזי, "הנפילה מהמלתעות מגובה של כמעט 30 מטר למזרון ענק חייבת להיות מדויקת, ועל המזל, מה שהייתה אמורה להיות קפיצת/נפילת הסיום לסיפור האקסטרימי שלי - שממנו אני יוצא בריא ושלם חרף כל מה שסיכנתי את עצמי, השתבשה וחטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי".

"במשך שנה אני סובל מכאבים לא הגיוניים וחי על משככי כאבים. מי שמכיר אותי ממש מקרוב מכיר את הישיבות העקומות שאני מנסה לסגל כדי להקל איכשהו על הכאב. אבל רק שהתחילו הנימולים ביד וכשפתאום שמתי לב שאני מאבד קורדינציה, הבנתי שזה לא משהו שיחלוף".

עוד הוא מספר: "בדיקות, בדיקות, בדיקות ואז ראו איך מהמכה, חוליות בעמוד השדרה הצווארי זזו לכדי כך שהן לוחצות לי על עצבים וגורמות נזק בלתי הפיך. זהו. הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח. ונקווה לטוב. אז אני עוצר את הכול ומבטל מה שיש בזמן הקרוב. וכמו תמיד אני אופטימי. בספטמבר אני שוב עומד על הבמה. מילה שלי! כבר חולם על הדרך לחגוג, אם אני יוצא מזה בריא ושלם. נתעדכן. סלאמת". סיכם דין וזכה להמוני ברכות ואיחולי החלמה מהירה ממעריציו הרבים.

חזי דין קוסם נפילה מגובה עמוד שדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד