ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מסיתים לדין: כך תמנעו את הפיגוע הבא • טור

כל עוד אנו מגלים רפיסות מול 'אנשי דת' מוסלמים הקוראים לרצח ולהרג - לא נצליח לבער את הטרור מבירת הנצח

מסיתים לדין: כך תמנעו את הפיגוע הבא • טור

פיגוע רודף פיגוע בעיר הנצח אליה נשואות עינינו דורות על גבי דורות. ירושלים עיר הקודש והמקדש. ידי כוחות הבטחון כושלות מול מפגע בודד שבחמת טירוף מלובה בזעם דתי, עם הבטחות לעתיד וורוד, שם יותר מאשר כאן!! ״עמוס״ בתקוות השווא, הוא מעדיף לשים קץ לחייו העלובים בסמטאות אל קודס ובדרך לאסוף לעצמו זכויות על פי ״תיפלתו״ הבזויה והשיקרית.

יכולותיו של השב״כ מוכחות. בדרך הטבע הינם מוגבלות להתארגנויות, לפעילות סמי ממוסדת ששותפים לה מספר אנשים. עדיין לא יוצרה המכונה ״שקוראת מחשבות״ ומסוגלת לדעת מראש טירופו של מטורף, בפרט מטורף על רקע דתי.

מה שכן ניתן וחובה לעשות ומייד.

לטהר את השדות בהם צומחים וגדלים זרעי הביאושים. לפגוע במסיתים, לנטרל את המדיחים, להעניש את מחוללי המאומה ויוצרי האקלים שמביא לפתחנו את המפגעים.

אין ספק ש״אבו מאזן״ ראש הרשות. תקוות ישראל וראשיה בתקופת ״צוק איתן״, הינו היום ראש הנחש. ״המסית הלאומי״. ממרומי גילו המתקדם, אין לו מה להפסיד. כיום, הוא דואג למשפט ההיסטוריה לגביו יותר מאשר לרווחת תושביו. אלו עובדות. הוא אינו מוכן ״להיזכר״ כמנהיג אנמי שהרדים את השטח ושיחק לידי הישראלים.

מיתוס עראפאת המנהיג הלאומי, הוגה המדינה, ״בן גוריון״ הפלשתינאי ״קוסם״ לו. הוא מבעיר את ירושלים ודווקא את ירושלים, ב״הזיה״ כאילו יש להגן על ״הר הבית״ מהשתלטות יהודית. לא פחות ואולי יותר.

נתניהו וממשלתו מתפקדים כ״ברווז צולע״ בגין היחסים המתוחים עם ממשל אובמה העוין את נתניהו על בסיס אישי. אירופה המערבית השבויה בידי המהגרים הערביים הממלאים אותה אבודה לישראל. ניסיונות ליברמן לקרוץ לשת״פ עם מי שפעם נקראו ״ארצות מזרח אירופה״ בראשות רוסיה כיום, חביבים אך לא מעשיים. כוחו של הנפט הערבי עדיין יותר חזק מהשפעות האוליגרכים היהודים וחיוכיו של ליברמן.

בפועל, ״אבו מאזן״ הנשיא הנבחר של הפלשתינאים יכול להתארח בבית הלבן ובכל בירה אירופאית. להתסיס, לשקר, לבלף ולא רק שלא להיות מוקע אל עמוד הקלון להתקבל בזרועות פתוחות ועינינו כלות.

כל זאת ועוד, כי אבדה דרכנו. איבדנו את ה״כבוד הלאומי״ וממילא את החוסן הלאומי. ״גלה כבוד מישראל״. במקום לסגור את ״הר הבית״ לכולם עד שירגעו הרוחות. במקום לעצור ומייד כל מסית ומדיח, גם ובפרט באם הוא איש ה״וואקף״ ו/או איש דת, קאדי, מופתי או כומר או נושא משרה אחר. אנחנו בולעים. ״שומעים חרפתנו ואיננו עונים״.

ידע כל מסית ומדיח כי אחת דתו, לעמוד לדין פלילי ומיידי. ״חופש ביטוי לא חופש שיסוי״. דת! כן. הסתה! לא. אין חסינות למחרחרי מלחמה, גם באם הינה ״כאילו״ מלחמת דת. אנשי הוואקף ראשי המסיתים, מוכרים. מפורסמים, ממופים וידועים. נאומי ההסתות נישאים בגלוי וללא מורא, משודרים בראש כל חוצות ולא בחדרי חדרים מוצנעים. כולם צריכים להיעצר ומוקדם עדיף.

יתכן ובהתחלה יהיה פרץ חריף של תגובה מתלהמת מהמון מוסת ומשולהב. מדיניות של ״אפס סובלנות״ מצד כוחות הבטחון בטווח המיידי פלוס ״הושבת״ הקודקודים ״לחשוב״ על מעשיהם בתא מעצר, תשתלם בטווח הארוך.

גם לראש הצפע ״אבו מאזן״ ואנשיו מחזיקי ״תעודות האח״מ״ המאפשרות להם תנועה חופשית ועוד הטבות יש מה להפסיד ובגדול. כשישראל תכריז בקול גדול ואחיד ובעיקר לא מתפשר, כי ״דם יהודי אינו הפקר״. כי כל שיסוי, הסתה והדחה יקבלו ומייד תגובה חריפה הולמת. ללא הבדל מעמד, תפקיד, מינוי, כולל אושיות שלטוניות ואנשי דת. השטח יפנים, ויבין.

את האמירות החריפות צריכים להחליף מעשים. לא פחות חריפים ומעשיים. פחות דמגוגיה ללא כיסוי, פחות ישיבות ומילים יותר מעשים וביצועים. העולם המערבי שעוין אותנו, מבין כוח וגאווה לאומית. כשאנו נאמין בעצמנו יש סיכוי לשינוי בדעתו עלינו.

חווינו אינתיפדות, מעשי איבה, פיגועי מוות, טרור ברחובות. עמדנו בהכל. כי האמנו בצדקת הדרך. ידענו ש״אנו הטובים״ והצודקים. כשלונה הגדול של ממשלת נתניהו ובפרט של העומד בראשה שאיבדנו את האמונה בעצמנו ובדרכנו. ההססנות הולידה ספקות. היד הרכה שידרה ומשדרת ״חולשה״. ההוראות לכוחות הביטחון מגיעות מאוחר אם בכלל. אנו כל הזמן נגררים, לא יוזמים.

לא עוד.

זה הסיכוי לשינוי ולהחזרת הביטחון והשלווה לאזרח שצועד בבירתו בחשש ופחד. זו האפשרות האחרת שיכולה לשנות את המצב הקיים שהינו בלתי נסבל.

גם בקרבנו ישנם ״מבעירי מדורות״ מקצועיים, שלא מהססים להגדיל את האש ולהאדירה. ״החכם יודע את השעה והעת״. מבלי להיכנס לוויכוח ההלכתי באם מותר ל"עלות״ להר הבית או לא. מלחמה עושים בתכסיסים. לפעמים נסוגים בקרב בכדי לזכות במלחמה. לא נלחמים לשם המלחמה. את ״כולנו״ מקומם שלטון הוואקף במקום הקודש והמקדש. אנו מבכים על הטעות הטראגית של משה דיין בזמנו, כשמסר את השלטון והבעלות במקום הקדוש ביותר ליהודים, המקום אליו נשואות תפילותינו אלפי שנים לידי ״שונאי ישראל״ לתיאבון, השגיאה הפאטלית מכה בנו היום.

עם זאת אסור להגרר למלחמת דת מול מאות מליוני מוסלמים בעולם. מותר להרגע ולהרגיע, בכדי להוכיח בפועל הלכה למעשה, כי אין שום כוונה לשנות כמלוא הנימה את ״הסטאטוס קוו״ שורר בהר המריבה. כל זאת מבלי לוותר לאף מסית ומשסה ולהעמידו לדין.

מקרית הממשלה צריכה לצאת אמירה ברורה והחלטית. מתה מדיניות ההבלגה! בשבוע הקרוב יום השנה ״לליל הבדולח״ בגרמניה הנאצית של אז. בגרמניה יערכו טכסים לזכרון. הזכרון שלנו צריך להיות אחד. ״מי שלא התעורר למציאות באותו ״קריסטל נאכט״ ומילט את עצמו ובני ביתו, כמעט ולא שרד. הכתובת הייתה אז על הקיר. המשמעות לא הובנה לכולם.

היום אנו במדינה שלנו, חזקה עוצמתית, בעלת יכולות. מה שלא נעשה בעצמנו לעצמנו לא יעשו עבורנו. העולם הגדול שפל. טובחים נוצרים ובוותיקאן מתעסקים בהכרה בתיאוריית המפץ הגדול. מוסלמים הורגים מוסלמים כמו ג׳וקים! ובראש החדשות ישראל וירושלים. אין מדינה טובה לאזרחיה הערבים כמו ישראל על כך אין חולק. אז מה?

כשאנו נאמין - יאמינו בנו. צור ישראל וגואלו לא נטש אותנו בימים אפלים וקודרים, תפילותינו יענו במרומים. עולם התורה עולה פורח למרות הקשיים והקיצוצים האכזריים. גם כאן אנו נדאג לציבור שלנו ולא נסמוך על עטיני האוצר שבשלטון לפיד-בנט. כי מה שלא נעשה בידינו עבורינו, לא יעשו לנו.
ירושלים רצח פיגוע טור דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד