כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשיווי כ-100 מיליון שקלים

חברת 'רפאל' זכתה בחוזה עם מדינה עלומה

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות זכתה בחוזה במדינה אסיאתית בשווי של כ-100 מיליון שקלים לתחזוקת מערכות מבצעיות ימיות שבשימוש חיל הים במדינה. ההסכם הינו רב שנתי והוא יכלול שירותי תחזוקה למערכות חליפת הלחימה הימית של רפאל הכוללת מערכת שליטה ובקרה

חברת 'רפאל' זכתה בחוזה עם מדינה עלומה
אחת מהספינות של המדינה האסייתית צילום: חברת רפאל

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות זכתה בחוזה במדינה אסיאתית בשווי של כ-100 מיליון שקלים לתחזוקת מערכות מבצעיות ימיות שבשימוש חיל הים במדינה.

ההסכם הינו רב שנתי והוא יכלול שירותי תחזוקה למערכות חליפת הלחימה הימית של רפאל- הכוללת מערכת שליטה ובקרה, עמדות נשק נשלטות מרחוק מסוג טייפון ומיני-טייפון, טילי ספייק ER וספייק NLOS ימיים, מערכות אלקטרואופטיות ימיות, מטעי ל"א ומרכיבים אחרים הכוללים הדרכה, תמיכה ותחזוקה.

החליפה הימית של רפאל מבוססת טכנולוגיה ומערכות שהוכחו בשדה הקרב, על בסיס ניסיון מבצעי נרחב בארץ ובעולם לצד ידע תפעולי מעמיק במגוון זירות ותרחישים ימיים. הטכנולוגיות והפתרונות של רפאל מספקים עליונות מצבעית מול כל האיומים המודרניים באזור החוף ובמים עמוקים, מעל ומתחת למים.

השירותים יחזקו את שיתוף הפעולה הטכנולוגי והתפעולי בין רפאל למדינה ויבססו יכולות תחזוקה למערכות נוספות.

במרץ 2023 הודיעה חברת רפאל על הסכם לטווח של 20 שנה עם מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון הישראלי שרכשו שירותי אחזקה לתותחי הטייפון בספינות זרוע הים.

רן תבור, סמנכ"ל וראש מנהלת מערכות לחימה ימיות ברפאל: "אנו מודים ללקוח שלנו על חיזוק שיתוף הפעולה עם רפאל ועל האמון במהלך פורץ דרך זה. רפאל, כמפתחת ויצרנית של מערכות ימיות מוכחות בשדה הקרב, פיתחה ידע רב וניסיון מצטבר בביצוע פרויקטים ימיים גדולים עם לקוחות בארץ ובעולם. אנו ננהל ונבצע את שירותי התחזוקה לחיל הים בצורה האפקטיבית ביותר ובאופן שיבטיח את רמת היכולת המבצעית הגבוהה ביותר. הסכם זה הינו חלק מהאסטרטגיה של רפאל להגביר את הפעילות בתחום התחזוקה ותמיכת הלקוחות בארץ ובעולם".

חיל הים אסיה חברת רפאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד