י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הזדמנות יוצאת דופן

פרויקט נדיר יוצא לדרך בקריות • כל הפרטים

גבעת אלונים הולכת ומתבססת כיעד האטרקטיבי ביותר בקריות. ביקור ב-Alonim Hills של חברת דר נופרים מעניק הצצה לפוטנציאל, לקהילה ולהזדמנות שהיא מגלמת עבור הרוכשים

פרויקט נדיר יוצא לדרך בקריות • כל הפרטים
פרוייקט גבעת האלונים בקרית אתא צילום: יח"צ

בשנים האחרונות אנו עדים לביקושים הערים לדירות הנבנות בשכונות עצמאיות. זאת הודות לעובדה כי הן מעניקות לתושביהן חווית מגורים חכמה, לצד קהילות צעירות ודינמיות ונחשבות לאטרקטיביות בזכות המחיר התחרותי לצד פוטנציאל ההשבחה.

שכונת גבעת אלונים בקרית אתא, מהווה דוגמה מעוררת השראה לשכונות אלה, ומצטרפת לשרשרת ההצלחות, הכוללת את שכונת אור ים בסמוך לקיסריה, עיר ימים בנתניה, פסגת אפק בראש העין, עיר היין באשקלון, פארק עין הים בחדרה ועוד. 

מה הופך את השכונה למוקד עליה לרגל ולאטרקציה נדל"נית, וכיצד ניתן להשיא את היתרונות שבתכנון לטובת יצירת חווית מגורים איכותית? הכל בהמשך...   

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

הדמיית פרוייקט גבעת האלונים • יח"צ

גבעת אלונים – חוויה  חדשנית ופורצת דרך

חברת דר נופרים, אחת מהחברות החלוצות בשכונה, נחשבת לחברה מובילה הנהנית ממוניטין מצוין. דר נופרים, שבנתה עד כה אלפי יחידות דיור בקריות, בעפולה, ומתחילה פרויקט פרימיום בנתניה מחזיקה בעתודת קרקע של מאות יחידות דיור בגבעת אלונים.
רפי בן משה, מנכ"ל ואחד מבעלי חברת דר נופרים מספר: "כאשר בחנו לראשונה את גבעת אלונים הבנו שמדובר בשכונה שתגדיר מחדש את הסטנדרטים בקריות בכל המובנים: זוהי שכונה מודרנית וחכמה המספקת לתושביה חוויה מושלמת ונגישה בתוך הנוף היפה בישראל, תשתיות התחבורה מאפשרות למתגוררים בה להגיע לכל מקום במהירות  ובקלות (כביש 6, עוקף קריות, מנהרות הכרמל) ובקרוב "נופית" - הרכבת הקלה אשר תוביל אותם מהשכונה לחוף הים בחיפה במערב ולנוף הגליל במזרח".

אכן, שכונת גבעת אלונים מציגה חזון עירוני חדש ופורץ דרך של שכונה עצמאית הכוללת את כלל השירותים העירוניים לתושב: מערכת חינוך חדשה מגיל הגן, מתחמי מסחר, פנאי ובילוי, ריאות ירוקות, גני משחקים לילדים ועוד.

מיקום השכונה, בצמוד לצומת סומך, מחבר אותה לעורקי התחבורה הראשיים בגליל ותושביה יוכלו להגיע תוך דקות לכל אחד ממוקדי התעסוקה האיכותיים בחיפה, יקנעם ועוד. 

הדמיית פרוייקט גבעת האלונים • יח"צ

דר נופרים  בונה את גבעת אלונים

גבעת אלונים נבנית בצמוד למתחם עתיר הידע ההולך ונבנה, שיכלול מרכז רפואי, קריה אקדמית ומתחם תעסוקה מתקדם. כל אלה יתחברו לחיפה במערב ולגוף הגליל במזרח באמצעות הרכבת הקלה, ויהפכו אותה לאבן שואבת לאוכלוסייה חזקה המבקשת איכות חיים מודרנית, בסביבה ירוקה. בן משה מוסיף בהקשר זה: "המוניטין שלנו בקריות ובכלל מהווה מוטיבציה מתמשכת לחדש ולהתחדש, ולהעניק ללקוחותינו את ההזדמנות ליהנות מהדבר הבא בקריות. זיהינו את הפוטנציאל בשכונה, ובחרנו בה כמרכז פעילות משמעותי. כיום אנו מחזיקים בתכנון וביצוע של כ- 500 יחידות דיור בשכונה, הפרוסות על פני  שישה מתחמי בוטיק ובהם בתים פרטיים, דו משפחתיים ובנייני בוטיק, כדוגמת מתחמי הבוטיק המאוכלסים  ו-מתחם אורבני יוקרתי של  4 מגדלים.

ככל שאנו מתקדמים בבניית הפרויקטים שלנו אנו מזהים שתי מגמות משמעותיות: הראשונה היא ביקושים בקרב רוכשי דירות יד שניה לפרויקטים שלנו בשכונה והשניה לקוחות שמגיעים מקרב המשפחות והחברים שרכשו אצלנו בשכונה עצמה.

המגמות האלה מאששות את האמון בפוטנציאל של השכונה ומביאות אותנו לבחון כיווני התרחבות נוספים בתוכה,  בתחום המגורים והמסחר. 

הדמיית פרוייקט גבעת האלונים • יח"צ

גבעת אלונים: תמורה מרשימה למחיר

דבריו של בן משה מקבלים חיזוק מנתוני הביקוש והמכירות בשכונה, כפי שהם משתקפים בפלטפורמת YZER: בשנתיים האחרונות כ- 50 אלף רוכשים פוטנציאליים בחנו את המלאים בשכונה, לעומת כ- 100 אלף רוכשים שבחנו את השכונות גבעת הרקפות וגבעת תל חי, שם המלאי גדול פי 2 מהמלאי בשכונת גבעת אלונים.

הביקושים הערים מהווים הסבר ליציבות במחירי הדירות בשכונה, הנעים סביב 15 אלף שקלים למ"ר, רמה זהה לזאת של שנת 2022. מוטי ויזל, מנכ"ל פירמת הייעוץ VCELL  ומבעלי YZER מסביר: "שכונת גבעת אלונים מספקת תמורה מרשימה למחיר במרחב הצפון בזכות היתרונות של השכונה, הנגישות המעולה, הפיתוח העירוני העתידי וכמובן – המחיר האטרקטיבי. בהתחשב בעובדה כי מרבית הרוכשים בשכונה מתכוונים לממש את הרכישה לצורך מגורים, סביר להניח כי המחירים ישמרו על יציבות גם בתקופה הקרובה. במבט לעתיד, סביר להניח כי ככל שהקריה הרפואית והעבודות להקמת הרכבת הקלה בשכונה תתקדמנה, הרי שהנכסים בה ישביחו את ערכם באופן משמעותי". 

הדמיית פרוייקט גבעת האלונים • יח"צ

חווית מגורים הוליסטית ומעמיקה

המבקרים בשכונת גבעת אלונים פוגשים את מתחם מגדלי היוקרה בפרויקט Alonim Hills, המשווקים בימים אלה ,בכיכר הכניסה לשכונה. מתחם המגדלים, כולל ארבע מגדלים הנישאים לגובה של 20 קומות, כאשר שניים מהם נמצאים כבר בביצוע והשניים הנוספים נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים.  

המתחם כולל כ- 360 יחידות דיור בנות 5-5.5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, עם מרפסות נדיבות הצופות לנוף, מחסן צמוד לדירה וחניות. נכון להיום נמכרו כ-60 יחידות דיור בשלב א' של הפרויקט.

לצד תכנון הפנים היוקרתי והפונקציונלי והמפרט המגוון הכולל את הספקים המובילים, הדיירים ייהנו מחוויית מגורים הפורצת את גבולות הדירה וממשיכה לחללים המשותפים המזמינים אותם ליהנות מחיים פעילים, מספורט ומקהילה תוססת.

בפרויקט ישולבו בריכת שחיה באורך 20 מטרים ולצידה בריכת פעוטות, חדר כושר מצויד המשתרע על 130 מ"ר, מתחמי נוי, מתחמי פנאי, פעילות ומשחק לילדים, ולאונג' דיירים הכולל מתחם עבודה משותף.

בן משה מעיד: "המיקום המעולה בשכונה היווה מבחינתנו השראה שהובילה ליצירת סביבת מגורים עילית וחדשנית המספקת לדיירים חווית מגורים שהופכת את השהות בבית לחופשה מפנקת, זאת לצד קהילה מעצימה. קצב המכירות בפרויקט מעיד כי לקוחותינו, בין אם מדובר במשפחות ובין אם מדובר בזוגות המגיעים אלינו לאחר מגורים בבתים פרטיים, מגיבים בהתלהבות ליתרונות ולסטנדרט העילי של הפרויקט, מביעים אמון בנו כחברה, ומאמינים בפוטנציאל הן של הפרויקט והן של השכונה.

לצד מתחם המגדלים האורבני יפתחו 4 מתחמי בוטיק הכוללים כל אחד מהם בניין בן 6 קומות ומסביבו צמודי קרקע. 

הדמיית פרוייקט גבעת האלונים • יח"צ

חבילת הבטחון של דר נופרים 

חבילת הביטחון של חברת דר נופרים שתקל מאוד על רוכשי הדירות בפרויקט כוללת משכנתא של עד מיליון ₪ בריבית מופחתת וקבועה של 3.5 % ל-20 שנה ללא הצמדה. החברה תסבסד לכל התקופה את הריבית ותשלים את הסכום לריבית הקבועה שתהיה במשק 

What you see is what you get.

בחודש האחרון פתחה חברת דר נופרים  מרכז מבקרים חדש במגדל הנמצא בשלבי בנייה. המבקרים נהנים מביקור במגדלים, הכולל מרכז מידע מתקדם וחדשני וביקור במגדל הנמצא בבנייה. לצד מרכז המבקרים תפתח דירה לדוגמה בחודשים הקרובים, שתמחיש לרוכשים את הדירה ואת חווית המגורים המצפה להם.

בן משה מסכם: "הבחירה לפתוח מרכז מבקרים ודירה לדוגמה בפרויקט נובעת מהמחויבות והרצון להעניק ללקוחות שלנו תמונה מלאה ככל האפשר של המתחם, ולהפוך אותו לחלק מהעשייה שלנו מרגע הפגישה הראשונה. אלה הן אבני היסוד של המוניטין שלנו, זאת האסטרטגיה השיווקית שלנו בגבעת אלונים, והלקוחות שמגיעים אלינו ל- Alonim Hills מזהים את כל היתרונות של הפרויקט ברגע שהם מגיעים לסף דלתו". 

קרית אתא נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד