י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שוב: דליפת גז אמוניה בנתניה • סיכום השבת

גז אמוניה דלף ממיכל במפעל טמפו בנתניה • מחבלים השליכו מטען לעבר שוטרים בירושלים • סיכום כל חדשות השבת

דליפת הגז בעמק חפר
דליפת הגז בעמק חפר

שוטרים ולוחמי מג"ב טיפלו במהלך השבת בעשרות מקרים של יידוי אבנים, ירי זיקוקין בכינון ישיר, עימותים והפרות סדר בירושלים, ברחבי יהודה ושומרון ובאזורים נוספים. אין נפגעים.

מחבלים השליכו אמש מטען צינור לעבר שוטרים ולוחמי מג"ב במהלך עימותים בשכונת צור-באהר בירושלים. אין נפגעים.

ארבעה רוכבי טרקטורונים נכנסו אמש לשטח חקלאי בכפר מרר, הותקפו על ידי בעלי המקום ונפצעו באורח קל עד בינוני.

שוטרי השיטור הימי חילצו בשלום אמש והבוקר, שני צוללנים כבני 30 מחיפה שיצאו בשני מקרים שונים לצלילה מול חוף בת גלים ועקב הרוחות המזרחיות החזקות לא הצליחו לחזור לחוף.

שישה צוותי כיבוי פעלו אמש בדליפת אמוניה ממיכל במפעל טמפו, אזור התעשייה פולג בנתניה. אין נפגעים.

מקסיקו: התובע הראשי מסר לפנות בוקר במהלך מסיבת עיתונאים כי קיימת סבירות גבוהה ש-43 הסטודנטים שנעלמו לפני כחודש בתום הפגנה בה השתתפו בעיר איגואלה, נעצרו על ידי המשטרה, הועברו לכנופיית סמים, נורו למוות, גופותיהם נשרפו ובהמשך הושלכו אל נהר סמוך.

מפקד בכיר בזרוע אל-קאעדה בתימן, נאביל א-דהב, נהרג בתקיפת מל"ט אמריקאי במרכז תימן. א-דהב, מפקד ארגון הטרור אנסאר א-שריעה, המסונף לאל-קאעדה, במחוז אל-ביידה, נהרג יחד עם עוד ארבעה פעילי טרור החברים בארגון. הוא היה מבוקש על ידי ארה"ב.

ארה"ב מבקרת את מצרים בעקבות פרסום דו"ח זכויות האדם במדינה. במהלך כינוס של האו"ם בו הופיע מצרים לראשונה מאז הדחת נשיאה לשעבר חוסני מובראק. ביקר שגריר ארה"ב במועצת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה, קיית' הארפר, את מצריים ואמר כי וושינגטון מודאגת מדיכוי חופש הביטוי על ידי השלטון בקהיר והפרות זכויות האדם.

מחלקת המדינה האמריקאית הודיעה כי לא תעביר את התקציב לשנה הבאה בסך 500 אלף דולר למימון חקירת פשעיו של משטר אסד בסוריה. ביטול התקציב מדאיג פעילים למען זכויות אדם. בשנתיים האחרונות, העבירה מחלקת המדינה האמריקאית כמיליון דולר לארגון בינלאומי החוקר פשעי מלחמה.

התחזית: עד אמצע השבוע צפוי לשרור מזג אוויר חם ויבש מהרגיל לעונה, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.
שבת מקסיקו יוש טמפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד