כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

השר פרץ רומז: "לא אישאר בממשלה"

השר עמיר פרץ הודיע כי יצביע נגד התקציב וכי "לא ימשיך לשרת את מדיניות נתניהו" • אלקין: "שישלח פקס ויתפטר"

עמיר פרץ. צילום: פלאש90
עמיר פרץ. צילום: פלאש90

השר להגנת הסביבה עמיר פרץ (התנועה) אומר הערב (מוצ"ש) כי יצביע נגד תקציב המדינה ורומז כי הוא צפוי לפרוש מהממשלה.

פרץ אמר בחדשות ערוץ 2 כי, "כשהכל מסביב לוהט, ראש הממשלה מבעיר את השטח במקום להרגיע" פרץ הודיע כי: "ביום שני בכנסת לא אצביע בעד התקציב. אין לי כוונה להמשיך ולשרת את המדיניות של נתניהו שהפך שבוי בידי הימין. ראש הממשלה נתניהו הוביל אותנו ליאוש הגיע הזמן להביא תקווה. הוא החמיץ את כל ההזדמנויות שהיו לו ובחר להיות שבוי ומשותק בידי הקיצוניים. נתניהו הוא לא הפיתרון הוא הבעיה".

יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין הגיב: "עמיר פרץ מכיר היטב את כללי המשחק הפוליטי. אם הוא לא רוצה להיות חבר בממשלה, את מספר הפקס של לשכת ראש הממשלה כדי לשלוח מכתב התפטרות לא קשה להשיג. לא שמתי לב שהיה קשה לעמיר פרץ להסתכל לרעבים בעיניים במשך כל השנתיים האלה, החל מהרגע שבו הוא נלחם מלחמת חורמה כנגד חברו למפלגה עמרם מצנע על עצם הזכות להיכנס לממשלה בראשות נתניהו. אני מבין שכרגע מעניין את עמיר עניין השרדותו הפוליטית לקדנציה הבאה וכנראה שהוא מחפש את דרכו במסגרת פוליטית אחרת, אבל הציבור הישראלי לא טיפש והוא יודע להבדיל בין פופוליזם זול ותמרוני השרדות פוליטית לבין עמדה אידיאולוגית אמיתית".

סגן השר אופיר קוניס (הליכוד) אמר כי, "השר פרץ חצה כל קו אדום ודינו - פיטורים. דברי בלע של שר נגד ראש ממשלה שהוא חבר בממשלתו הם לא רק חוצפה וחוסר בדרך ארץ ובמנהל תקין, אלא חוסר יושר מוסרי מן המעלה הראשונה. טוב יהיה אם לא יאיים בהתפטרות - אלא יפוטר".
נתניהו ישראל שלום תקציב עמיר פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד