י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסום ראשון

לקראת דיל 'אגודה' - 'דגל'? גפני הכריע: כך תחולק האחריות בבחירות המוניציפליות

בפגישה שהתקיימה בין יו"ר דגל התורה ורבני המפלגה סוכם על חלוקת הארץ לח"כים לטיפול בבחירות המוניציפליות | מקלב אחראי על ירושלים ורכסים אשר על אלעד ובני ברק | פינדרוס על פתח תקווה ואחיסמך, ברוכי יהיה אחראי על ביתר עילית ומנחם שפירא - בית שמש

לקראת דיל 'אגודה' - 'דגל'? גפני הכריע: כך תחולק האחריות בבחירות המוניציפליות
כינוס ראשי דגל התורה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בפגישה שהתקיימה אמש (שלישי) בין יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ורבני המפלגה הגר"י אפרתי והגר"נ זוכובסקי על חלוקת הארץ לטיפול בבחירות המוניציפליות לחברי הכנסת. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בדיון הוחלט כי אורי מקלב יהיה אחראי על ירושלים רבתי ורכסים, יעקב אשר על אלעד ובני ברק, יצחק פינדרוס על פתח תקווה ואחסימך, אליהו ברוכי על ביתר עילית ומנחם שפירא על בית שמש.

בנוסף, לאור בקשה שהגיעה לפני יומיים מאגודת ישראל לפתוח בדיון על שיתוף פעולה ארצי, סוכם כי מקלב ואשר יקיימו מגעים מול אנשי אגודת ישראל - מאיר פרוש וחנוך זייברט.

בדגל התורה יש מי שתוהה על אופן קבלת ההחלטות, כאשר ההחלטות על הצבת מועמדים והחלטות מוניציפליות שהתקבלו - לא קיבלו את ברכת מנהיגי הדור, אלא על ידי רבני המפלגה. אכזבה נשמעת גם בקרב בתי חברי ה'מועצת' שמודרים מההחלטות בנושא הבחירות המוניציפליות.

בחירות דגל התורה רבני דגל התורה בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד