כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עימות באופוזיציה

טיבי תקף את הח"כית מ'יש עתיד': "אל תספסרי בדם שלנו"

חברת הכנסת מירב כהן תקפה אתמול את אחמד טיבי על כך שבגללו ובגלל חבריו נפלה הממשלה הקודמת. טיבי לא נשאר חייב: "הגב' כהן, עצה ממני אחמד, אל תספסרי בדם הקורבנות שלנו"

טיבי תקף את הח"כית מ'יש עתיד': "אל תספסרי בדם שלנו"
ח"כ אחמד טיבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עימות באופוזיציה: חברת הכנסת מירב כהן (יש עתיד) תקפה בטוויטר את אחמד טיבי וחבריו על כך שבאשמתם בין היתר הופלה הממשלה הקודמת. טיבי הגיב בחריפות, ותקף את כהן.

כהן צייצה דיווח על רצח כפול בחברה הערבית והוסיפה: "יש רגעים שאת תופסת את הראש ושואלת את עצמך: מה אומרים לעצמם אחמד טיבי, איימן עודה, רינוואי זועבי ואחרים שפעלו יחד עם נתניהו, בן גביר וסמוטריץ' להפיל את ממשלת השינוי? מה יצא להם מזה? יותר מהכפלת כמות הנרצחים בחברה הערבית. קיצוץ תקציבים שנועדו לפתח כלכלית את החברה הערבית. הפיכה משטרית, שאם תעבור, הם כמיעוט יהיו הראשונים להיפגע".

עוד הוסיפה: "צריך להוציא מהדורה חדשה של הספר 'מצעד העיוולת' של ברברה טוכמן, עם פרק נוסף רק על טיבי, עודה וזועבי... עצוב".

טיבי השיב לכהן בציוץ משלו: "יש רגעים שאני תופס את הראש איך אנשים כמוך ועוד כמה חברים שלך שכינו אותנו תומכי טרור, השוו אותנו לבן גביר ובלמו כל אפשרות של שת"פ רציני אפילו 'מבחוץ' מעזים להיות יהירים, מתנשאים ועם יכול לשקר במצח נחושה כל עוד מדובר בחכ"ים ערבים".

"תזכירי לי איפה היית כשבממשלה רצחו את שירין אבו עאקלה ותקפו את ההלוויה שלה, כשהרגו פלסטינים או הרסו בתים בנגב? הגב' כהן, עצה ממני אחמד, אל תספסרי בדם הקורבנות שלנו. נ.ב: החלטתי להתאפק ולא להגיב על ה'עיוולת'", כך לפי טיבי.

אחמד טיבי מירב כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד