כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הרקע נבדק

צעק "אללה אכבר" ודקר את עמיתו לעבודה

גבר בן 30 נדקר במוסך בפתח תקווה ופונה במצב קשה לבית החולים בלינסון, אזרח ירדני נעצר. עד ראייה: "הייתי בהלם, הוא דקר אותו בחזה"

צעק "אללה אכבר" ודקר את עמיתו לעבודה
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

אזרח ירדני שעובד במוסך בפתח תקווה דקר היום את חברו לעבודה. הנדקר בן ה-30 נפצע באורח קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון כשמצבו לא יציב, כך דווח ב'מעריב'.

ממד"א נמסר: בשעה 10:43 התקבל דיווח במרחב ירקון, על פצוע ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבי"ח בלינסון, הגבר כבן 30 במצב קשה, עם פציעה חודרת.

פראמדיק מד"א עמית דקל וחובש בכיר מוחמד עויס סיפרו: "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

במקביל המשטרה עצרה בשעה האחרונה את עובד המוסך בפתח תקוה, בחשד למעורבות בדקירה, הרקע והנסיבות בבדיקה. המשטרה פתחה בחקירה, השוטרים עצרו את החשוד במעורבות - תושב ירדני בעל אישורי עבודה, לצד סריקות ואיסוף ממצאים בזירת האירוע, לבחינת הרקע והנסיבות.

אלי ימין, בעל המוסך ואביו של הפצוע אמר ל'מעריב': "הדוקר עובד אצלי ברישיון עם אישורים. אתמול הוא התחיל לדבר כל מיני אמירות לא מובנות, חשבתי שהוא בלחץ, ניהלתי איתו שיחה להרגיע אותו. היום בבוקר יצאתי ברכב ובמוסך נשארו השותף שלי ובני, אחרי כמה דקות השותף מתקשר שאגיע מהר כי דקרו את הבן. הגעתי והתברר שהוא דקר את בני, הוא נטל סכין מהמטבח ודקר אותו במספר מקומות וצעק אללה אכבר".

מתנדב מד"א מד"א פתח תקווה מחבל ירדני פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד