כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מהדורת בין הזמנים חגיגית

לייבל'ה: השר שנפש רק עם הגברים במושב ספסופה

והשבוע בלייבל'ה: השר שנפש רק עם הגברים בספסופה והמריא עם הרעייה לשווייץ | "המתמודד" לראשות בני ברק בטרמינל 1 | איש הקשרים שעוזר לנשיאה חיות בנושאים רפואיים | הקליפ של הקומזיצר החסידי שתפס גם במצרים | וגם: ראש המקהלה שלא חש בטוב שעות לפני החתונה אצל האדמו"ר

לייבל'ה: השר שנפש רק עם הגברים במושב ספסופה
לייבל'ה צילום: עיבוד בחדרי חרדים

לייבל'ה נופש כמו כל עמך בית ישראל, ובראשו מתנגן כל הזמן השיר הפופולארי "לחם חביתה" מנתניה. לייבל'ה - שהשיא שלו בנתניה היה מסעדת יוקרה - התפלא כי כל ה'עמך' מהטיקטוק נוהרים לחביתה עם לחמניה.

לייבל'ה מציג את הגרסה מבית 'שמילו' בבני ברק "קטשופ, חרדל מיונז, דאבל נקניק". האזינו ולא תתחרטו. 

השיר לחם חביתה בגרסת קטשופ חרדל מיונז

את השר יצחק גולדקנופף ראה לייבל'ה נופש בשבוע שעבר בספסופה שבצפון רק עם הגברים, דהיינו הבנים והחתנים. מה שנקרא - נופש על טהרת חסידות גור עם כל ה'תקנוע'ס'.

בשבוע הנוכחי יצא השר לשווייץ יחד עם הרעייה שתחי' והשאיר את בבצ'יק ללכת עם זייברט לחתונת נדבורנה ירושלים. לייבל'ה ראה את ר' יצחק במלון מקפל את הטלית לאחר תפילת שחרית עם צורת פנים כאחד האדמו"רים ממש.

מי שנצפה השבוע בטרמינל 1 הוא המועמד לראשות עיריית בני ברק, אוריאל בוסו. לייבל'ה שקרא את "הסקר" השפריץ את הקפה שהיה בידו ויודע כי בוסו לא יוותר בחיים על אם המושבות.

שליח לייבל'ה לקישינב ראה את שר החוץ, אלי כהן, שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, וח"כ אליהו רביבו, יוצאים מארמון הנשיאות של מולדובה לאחר פגישה מוצלחת על ההיערכות לנסיעת רבבות החסידים לאומן לראש השנה.

במהלך המסע המדיני הגיע השר כהן יחד עם הפמלייה לקהילה היהודית במדינה. בשלהי הפגישה, שר החוץ ורבה של מולדובה, הרב פנחס זלצמן, נראו מחויכים מתמיד.

את ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, ראה לייבל'ה בשצף קצף בבין הזמנים כשהוא מחויך מתמיד ומלא שמחה לא פחות מעמיתו ראש העיר אלעד ישראל פרוש - שקפץ לבריכה.

לייבל'ה הגיע בליל שישי שעבר לעיר התורה והחסידות בהרי יהודה לנחם את משפחת המלמד רבי עקיבא יוסף דייטש ז"ל שם ראה את ראש העיריה מאיר רובינשטיין בניחום אבלים אצל ראש לשכתו, יהודה דייטש. בין המנחמים נצפו גם: דוברי העירייה בעבר ובהווה- משה גלסנר ושלומי גיל.

וביתר תמיד בכותרות, במוצאי שבת, מחוץ לניחום האבלים, ראה לייבל'ה את תושב העיר, אריה ארליך, עורך מגזין 'משפחה', בשיחה עם הרבי ממעז'יבוז הצעיר, יש שיאמרו שהשיחה נסובה אודות כמה נושאים מתקופת הקורונה. 

אפרופו ביתר, לאחר שיצא מניחום אבלים אצל דייטש קפץ לייבל'ה לליל שישי במאנצ' -  חנות הקונספט שמוכרת טוסט נקניק כל השבוע וטשולנט הכי טעים בביתר בסופ"ש. במאנצ' ראה לייבל'ה את דובר העיריה, שלומי גיל, יחד עם הבעלים, חיים גוטליב, ועוד חבר'ה שלא נקלטו בעדשה (מדובר בכמה נייעסנים כבדים). לייבל'ה מציין שהיה טעים מאוד והוא מבטיח לשוב בקרוב.

לייבל'ה ראה גם את הרבנים שוהים למנוחה ופגש את הגאון רבי שלמה זעפרני בשדה התעופה באיטליה בדרך לנופש.

את חבר מועצת חכמי התורה, הגר"ד יוסף, ראה לייבל'ה כמו שאר חברי המועצת של ש"ס, נוהג בפשטות ונראה ביום חמישי בוחר נקניק ב'בורדו' בבירושלים.

את הליטאים ראה לייבל'ה נופשים באופן סגפני ביותר. ראש ישיבת 'קרית מלך', הגאון רבי יעקב קרפ, נצפה בבית הכנסת ביישוב מעלות כשהוא מתבודד לבדו לאחר התפילה. 

את איש התקשורת יצחק פלדמן ראה לייבל'ה מתפלל במירון. מתברר כי 'יצו' לא טס השנה לאירופה עם המשפחה והעדיף נופש חמים בצפת ותפילה במרפסת הכהנים אצל ר' שימען.

בסעודת הילולא לרגל היארצייט של רבי אהרן מבעלזא זצ"ל שנערכה בסן - אנטון שבאוסטריה, השתתפו ונשאו דברים האדמו"רים מתולדות אהרן וממודז'יץ. כמו כן, יו"ר קהל מחזיקי הדת דחסידי בעלזא הרב מרדכי בריסק, דומ"ץ בעלזא אנטוורפן הגרש"מ מושקוביץ ודומ"ץ ציריך הגרי"מ וייס, ועוד הרבה מנכבדי שהגיעו מרחבי האזור. 

עוד מסן - אנטון, נצפו לשיחה צפופה הנגיד האגדי מסאטמר ומהיושבים ראשונה בחצר תולדות אהרן הרב יחזקאל בראך עם ראש הקהל של בעלזא, הרב מרדכי בריסק.

אי אפשר היה לפספס את חתונת סקווירא - קרעטשניף שהתקיימה בארה"ב. ללייבל'ה נודע כי שעות לפני החתונה ראש מקהלת קרעטשניף הזמר משה דב הומינר לא חש בטוב, הוא טופל במקום וזכה לברכת הרבי כי יגיע לחתונה ואכן, הוא שוחרר מבית החולים והגיע לחתונה כמו חדש. 

דוד החתן, מנכ"ל כשרות העדה החרדית, גבריאל פפנהיים שנסע לחתונה הגדולה נצפה בשדה התעופה בניו יורק ממתין לשוב לישראל.

את הרב שייקה קרליץ כיום רב 'איחוד הצלה' ראה לייבל'ה במימי הכנרת של טבריה בנופש משפחתי.

ומטבריה לצפת, את חבר מועצת העיר צפת נחמן גלבך ראה לייבל'ה עושה 'שישישוק' ליד בית הכנסת לעלוב כשתבניות ביצים בידיו. 

השבוע נשמע בכל בית ואזור הקליפ החדש של הקומזיצר החסידי, דודי אייזנשטיין. לייבל'ה מספר בגילוי לב כי לראשונה יצא משהו מוצלח באמת שהפתיע את כל המוזיקאים וחובבי הקומזיצים. לייבל'ה ראה שגם במצרים אהבו את הקליפ. 

הקליפ של דודי אייזנשטיין גם במצרים

ומי שעזר השבוע לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בעניין רפואי היה לא פחות מאשר מוישה שלזינגר ממכבי שמיהר לשתף ברשת הסטטוסים המפוארת שלו. האם הנשיאה עצמה הייתה צריכה עזרה רפואית במכבי או שמא מישהו מהלשכה? בכל אופן שלזינגר לא חושף תיקים רפואיים.

בנופש של הציונות הדתית ראה לייבל'ה את ח"כ צבי סוכות ממפלגת "הציונות הדתית" שזכה לקיים השבוע את דברי הגמרא בברכות "הרואה בתי כנסיות שחרבו וחזרו ונתיישבו ובתי ישראל בישובן, מברך- מציב גבול אלמנה" בדיוק ‏18 שנה אחרי גירוש היהודים מצפון השומרון עלה השבוע ח"כ סוכות לישוב חומש ובירך בהתרגשות רבה "מציב גבול אלמנה" במבנה בית המדרש החדש.

מאוחר יותר נצפה סוכות מקפל את האוהל בכנרת. סוכות לא נעזר בעוזרים ומשבקי"ם.

ישירות מהחופש, לא פחות ולא יותר, הגיע מוטי כהן אבי הבת ממעדני זהבה לרכוש משקפיים לבנו אצל ידיד נפשו מנחם מאופטיקה 280 באלעד. 

התחקירן אוריה אלקיים מכאן 11 שהגיע ללון בבני ברק בליל שישי התנדב לקחת את ראש הישיבה הגר"ד לנדו לתפילת שחרית בישיבת סלבודקה לאחר שהנהג לא התעורר באותו בוקר משינת בין הזמנים. אוריה כתב פוסט ארוך ומרגש על הזכות לקחת את רבי דויב. 

איש הפרסום והיח"צ פיני רוזנטל כובש את במות הקעמפים בעולם הישיבות - השנה יצא רוזנטל בסדרת הרצאות מרתקת על עולם הפרסום עבור אלפי בחורי ישיבות השוהים בקעמפים. בין הישיבות שנהנו מההרצאה, "בית מתתיהו", "וולפסון" ועוד שורה של ישיבות.

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט נראה השבוע מחויך מתמיד יחד עם דובר זק"א, מוטי בוקצ'ין, בחתונת בת הזקונים של האדמו"ר מנדבורנא ירושלים שנערכה השבוע באודיטוריום העירוני בבני ברק.

בזמן שאיש אמונם של גדו"י, יעקב דרדק, מעלה גדודי אמריקאים ונגידים לבתיהם של גדולי התורה והאדמו"רים, זיהה אותו לייבל'ה מתברך בחמימות מראש הישיבה הגר"ד לנדו, בסיום התייעצות שקיים במעונו יחד עם אחד מנגידי עולם התורה מליקווד שפקד השבוע בשקט את העיר בני ברק.

לייבל'ה גם יודע לומר כי הנגיד, שמידי שנה היה נופש במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, רכש דירה פרטית באחת משכונות היוקרה בעיר שם הוא נפש הרחק מעיניי ההמונים.

בארה"ב פגש ליבל'ה את איש דינוב המיתולוגי, מתס קורמן, בשיחה צפופה עם הגה"צ רבי אהרן קאהן רב בית המדרש תולדות אהרן במונסי ניו יורק.

פרקליט הצמרת החרדי ישראל ענדען נצפה השבוע בבית הדין הפלילי הבין ־ לאומי בעיר האג, הולנד, האם לפרקליט יש את מי לייצג שם? מתברר שענדען לא עוצר באף בית משפט.

השחקן החרדי חיים אלעזר פונפנדר יצא לשאוף אוויר צח במרומי ההרים בשווייץ.

ביום של הפנינג ואטרקציות למאות ילדי 'אלומים' ובני משפחותיהם, שנערך לראשונה השנה, ראה לייבל'ה את יו"ר הארגון, העסקן הרב חיים מאיר פרנקל, וראש עיריית ירושלים, משה ליאון, לייבל'ה לא יגלה לכם מי ניצח בסוף...

לייבל'ה אמנם לא הלך השבוע למופע של 'חבורת תרי"ג' בירושלים, אבל כן ראה מרחוק את מנהל המחלקה החרדית בכללית, אברהם קונסקי, יחד עם מנכ"ל 'חבורת תרי''ג אריאל ברמן ומנהל השיווק, יוחנן הויכהזר, בכניסה למופע. לייבל'ה גם יודע שבובת 'חמודי' הידועה של כללית יחד עם מסרי הבריאות, היו חלק מרכזי באירוע של הילדים.

לייבל'ה שולח צרור ברכות לדיויד בדר לרגל מינויו למנהל מרכז שירות כלי תחבורה באגף מבצעים, 'איחוד הצלה'. לייבל'ה שולח ברכות בשם כל הסניף באלעד. 

לפינת המזל טובים השבועית

ברכת מזל טוב לעיתונאי אריה ארליך עורך מגזין 'משפחה' לרגל שמחת הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת. 

ברכת מזל טוב לצבי כהן, דובר הבית המסור והבלתי נשכח של מרן ראש הישיבה הגרי"ג זצוק"ל, להולדת הבת הראשונה בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לאיתמר גיטלר, נאמן ביתו ויד ימינו של ראש ישיבת מיר חבר מועצג"ת הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, לרגל הולדת הבן בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לבחור החשוב חנוך צימרמן, בחיר ישיבת 'רינה של תורה' כרמיאל ממקורבי ומנאמני ביתו של ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן, לרגל שמחת נישואיו השבוע.

ולסיום, ברכת מזל טוב חמה ולבבית לישראל פוקס מביתר עילית, מחשובי חסידי לעלוב ומבכירי הגרפיקאים בישראל ולא רק, לרגל שמחת בר המצווה לבנו.

לייבל'ה לייבלה רכילות חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד