כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בהשתתפות גולים איראניים

גמליאל: "מדינות אירופה מוכרחות להוציא את משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק"

שרת המודיעין גילה גמליאל במפגש מקוון בהשתתפות גולים איראניים, ג׳ון בולטון, ג'וליו טרצי והלורד סטיוארט פולק: "בריטניה ומדינות אירופה מוכרחות להוציא את משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק ולהכווין את העם האיראני לעבר החופש"

גמליאל: "מדינות אירופה מוכרחות להוציא את משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק"
חיילים במשמרות המהפכה: אילוסטרציה צילום: Iran international

שרת המודיעין גילה גמליאל ערכה הערב (חמישי) מפגש מקוון יחד עם "המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה" בהובלת דן דייקר, למען הוצאת משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק ולתמיכה בעם האיראני.

במפגש השתתפו בין היתר ג׳ון בולטון, לשעבר היועץ לביטחון לאומי של ארה״ב ושגריר ארה״ב באו״ם; ג'וליו טרצי, שר החוץ לשעבר של איטליה; הלורד סטיוארט פולק, חבר בית הנבחרים הבריטי וגולים איראניים, ביניהם מוחסן סזגרה, ממקימי משמרות המהפכה.

שרת המודיעין גמליאל הצהירה כי "בריטניה ומדינות אירופה מוכרחות להוציא את משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק. המשטר מחזיק את העם האיראני כבן ערובה, ומבצע בו מעשי טרור ועינויים".

עוד אמרה גמליאל כי "עלינו להכווין את העם האיראני לעבר החופש. המשטר האיראני מדכא כיום עשרות מיליוני איראנים, ביניהם נשים וילדים. הוא מייצא טרור ומנסה להוציא אל הפועל פיגועים במזרח התיכון וברחבי העולם. על מדינות אירופה לעסוק בהוצאת משמרות המהפכה אל מחוץ לחוק, ולעבור לצעד משמעותי יותר מאשר הטלת סנקציות".

בנוסף, אמרה כי "עם ישראל עומד לצד העם האיראני. כאשר יורש העצר רזא פהלווי ביקר בישראל, שלחנו יחד מסר של חופש ותקווה למיליוני איראנים. עלינו להוביל חזון למען איראן בטוחה, יציבה ומשגשגת למען העם האיראני והעולם כולו".

גילה גמליאל איראן משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד