כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יש גבולות שצריך לשים"

בעל המלון מכריז מלחמה נגד אנשי המחאה

הבעלים של המלון בו מתארח הזוג נתניהו ברמת הגולן, מאיים לתבוע את אלו שדירגו נמוך את המלון מבלי שביקרו בו. הוא אמר: "זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים" | והאם הוא בעד או נגד הרפורמה?

בעל המלון מכריז מלחמה נגד אנשי המחאה
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אבי, הבעלים של מלון 'פנדה' בנווה אטי"ב, בו מתארח הזוג נתניהו, התראיין היום לתוכנית החדשה 'מפרקים שבוע' בכאן רשת ב' והצהיר כי הוא יתבע את כל מי שדירג נמוך את המלון מבלי לבקר בו. לדבריו, "הגבולות נחצים ואנשים כבר לא רואים את הטוב ואת הרע ואת הנכון ואת הלא נכון. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים".

דירוג המלון 'פנדה' במושב נווה אטי"ב ברמת הגולן, בו שוהים בני הזוג נתניהו, ירד אתמול מ-4.8 ל-4.4 באתר 'גוגל', בעקבות ביקורות שליליות שכתבו מוחים נגד הרפורמה המשפטית. "המלון הזה תומך בדיקטטורים תתביישו!" נכתב באחת הביקורות. גולש נוסף כתב: "יש במקום ריח של עבריינית מורשעת ושל נאשם בכתבי אישום חמורים".

הבעלים של המלון, אבי התייחס לביקור ראש הממשלה ואמר בראיון לצמד המגישים שי גולדשטיין ויאיר ויינרב, כי הוא "מתרגש, זה כבוד גדול מאוד בשבילי שהוא בא. הם בני אדם כמו כולם והם רוצים לצאת לחופש וזכותם לצאת לחופש וזה מקום שקט ורגוע וזה יפה שהם נופשים בארץ".

עוד בנושא:

הישראלים המכוערים: כך פגעו שונאי נתניהו בבעל המלון שאירח אותו

אבי נשאל אם בית המלון נסגר במיוחד עבור משפחת נתניהו ואמר: "לא סגרנו את המלון, היו לפחות 70-80 אורחים נוספים מלבד משפחת נתניהו". על ההיערכות לנוכחותו של נתניהו במלון אמר כי "גם אם אני הייתי מתארח במלון שבו ראש ממשלה מתארח, הייתי מתרגש מאוד. אבל זה לא אורח רגיל, יש הרבה מאבטחים, זו לא אישיות שמסתובבת בין האורחים".

כאמור, בימים האחרונים המלון סובל מדירוגים נמוכים באתרים השונים במטרה לפגוע בו בשל האירוח של נתניהו. "עצוב מאוד, היינו דירוג גבוה מאוד של 4.9 והם הורידו אותנו ל-4.4. היו לנו הרבה דירוגים של 5/5 לאורך ההיסטוריה אז קשה להוריד יותר מדי. הגבולות נחצים ואנשים כבר לא רואים את הטוב ואת הרע ואת הנכון ואת הלא נכון. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים. אנחנו רוצים שהאירוח יסתיים והם יסיימו בשלום וכל מי שלא נכח במלון והוא נתן דיווח - אנחנו חד משמעית נתבע אותו", הבהיר. כשנשאל על הרפורמה אמר אבי כי הוא "לא רוצה להיכנס לפוליטיקה".

יצוין כי המגיש שי גולדשטיין העלה השערה בפני בעלי המלון שמדובר בהטעיה של השב"כ לאנשי המחאה וכי נתניהו אינו שוהה במלון שלו אלא בכלל במקום אחר אי שם בדרום.

בית מלון דירוג הרפורמה המשפטית תביעת נזיקין תביעת דיבה תביעת לשון הרע נוה אטיב בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד