י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דורשת להסיר את הסרטון

מיכאלי מאיימת לתבוע את 'עוצמה יהודית': "דברי בלע וכזב"

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי איימה לתבוע את השר עמיחי אליהו ואת "עוצמה יהודית", בעקבות סרטון שפירסם השר ובו אמר בין היתר: "את חיבקת מחבלים, חיבקת רוצחי ילדים עם דם על הידיים"

מיכאלי מאיימת לתבוע את 'עוצמה יהודית': "דברי בלע וכזב"
השר עמיחי אליהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי מאיימת לתבוע את מפלגת 'עוצמה יהודית' ואת השר עמיחי אליהו, כך פורסם ב'וואלה'. העילה לאיום זה הוא סרטון שפירסם השבוע אליהו בו תקף את מיכאלי בחריפות.

בסרטון שפרסם כתגובה לאמירתה של מיכאלי לפיה 'עוצמה יהודית' היא "מפלגה של תומכי מחבלים" אמר אליהו: "מרב מיכאלי הנכדה של קסטנר היא זאת שתטיף מוסר למתנחלים? על מה? את חיבקת מחבלים, חיבקת רוצחי ילדים עם דם על הידיים".

במכתב ששיגרה מיכאלי באמצעות עורך דינה נכתב: "הדברים לעיל שיוחסו על ידכם למרשתנו הם שקר גמור ובדיה מוחלטת הנטולים כל בסיס עובדתי. הצגתה של מרשתנו כמי ש"חיבקה מחבלים", כביכול, ו"רוצחי ילדים עם דם על הידיים", הוא מעשה שפל שנעשה בכוונה להכפישה ולעשותה מטרה לשנאה".

עוד נכתב: "לא מדובר באמירה ספונטנית שהוצאה מהקשר ולא בפליטת פה בריאיון בתקשורת אלא בפרסום מתוכנן ויזום שהטקסט שלו הוכן בקפידה מראש ואשר הופק וצולם על ידכם. טרם הפצתם ברבים של הסרטונים בין היתר בחשבונותיכם ברשתות חברתיות, אף הוספו להם כתוביות, על מנת לוודא שאיש מהנחשפים אליו לא יפספס את דברי הדיבה החמורים שהוטחו במרשתנו".

מיכאלי דורשת שהסרטון יוסר מהרשתות החברתיות, ותפורסם הודעת התנצלות מטעם השר אליהו. מלשכת השר נמסר: "הגברת מרב מיכאלי, שנפגשה עם גורמים עוינים ברמאללה. ובמשך כהונתה בכנסת ישראל נתנה רוח גבית לטרור בעצם התנגדותה להגדרת ארגוני טרור ככאלה, למרות עמדת מערכת הביטחון. מוטב כי תכה על חטא במקום לאיים בתביעות סרק".

 

 

 

 

מירב מיכאלי עוצמה יהודית עמיחי אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד