כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשורה אדירה

אושרה הקמת אנטנה נוספת בבית שמש שתעשה סוף לבעיות הקליטה בשכונה החדשה

לאחר שהוקמה אנטנה חדשה שנותנת מענה בשכונות החדשות שמתאכלסות כל העת ברמה ד 1 2 3, כעת, אושרה הקמתה של אנטנה נוספת שתיתן מענה לתושבי רמה ד' 4 • רה"ע ד"ר עליזה בלוך: "נמשיך לפתור את מצוקות הקליטה. התושבים הם בראש סולם העדיפויות"

אושרה הקמת אנטנה נוספת בבית שמש שתעשה סוף לבעיות הקליטה בשכונה החדשה
רמה ד' בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

תושבי בית שמש המתגוררים ברמה ד' 4 התבשרו הערב כי לאחר מאמצים ממושכים ניתנה האישור להקמת אנטנה נוספת בשכונה, דבר שיעניק פתרון מהיר ומיידי לבעיות הקליטה בשכונות החדשות המתאכלסות כל העת בעוד ועוד תושבים חדשים.

הבשורה מגיעה לאחר פעילותה הנמרצת של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אשר פעלה במשך תקופה בנחישות מול הגופים השונים בכדי להביא לפתרון בעיות הקליטה.

רק לפני תקופה לא ארוכה ובהובלת רה"ע בלוך הוקמה אנטנה חדשה שנותנת מענה בשכונות החדשות ברמה ד' 1 2 ו-3, מצוקת התושבים שהגיעה לשולחנה של ראש העיר הביאה לכך שהיא נכנסה במהירות לעובי הקורה וכבר כעת הצליחה לעשות סוף לבעיות הקליטה ולהביא להקמת אנטנה חדשה ברמה ד' 4 – השכונה החדשה בעיר שנמצאת בשלבי אכלוס מתקדמים

האנטנה החדשה שתוקם בשכונה תעניק מענה לאלפי תושבי האזור והיא תוקם על ידי חברת "סלקום". בימים אלה שוקדים על המלאכה בכדי להתקין את האנטנה במהירות המרבית ולהביא סוף לבעיות הקליטה.

רה"ע ד"ר עליזה בלוך סיכמה בסיפוק את המענה לבעיות הקליטה ואמרה, "גם בתחום הזה הוכחנו שוב כי התושבים הם בראש סולם העדיפויות שלנו. לא ייתכן מצב שאלפי תושבים יחוו בעיות קליטה מתמשכות. מאז שנכנסתי לעובי הקורה ניתן לומר כי בעיות הקליטה כמעט מאחורינו. הקמנו אנטנה שנותנת מענה לשכונות החדשות וכעת גם קבלנו אישור להקמת אנטנה הוספת ברמה ד' 4. בעזרת השם נמשיך בדרך זו ונשרת את כלל תושבי העיר בית שמש".

אנטנות בית שמש בעיות קליטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד