כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יש מחיר להשמצה

חבר הכנסת תבע גולש וזכה במיליון שקלים

פעיל ליכוד שהשמיץ את ח"כ חילי טרופר והאשים אותו במעשים חמורים שלא ביצע ישלם לו מיליון שקלים. כך פסק בית משפט. מדובר בפעיל שנעצר בעבר בגין חשד לאיומים והטרדות כלפי אנשי תקשורת

חבר הכנסת תבע גולש וזכה במיליון שקלים
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

חבר הכנסת חילי טרופר מ'המחנה הממלכתי' יקבל מיליון שקלים מפעיל 'הליכוד', אבירהם טל מיס לאור פסיקת בית המשפט. 

טרופר תבע את טל מיס בסך מיליון שקלים בגין לשון הרע לאחר שהפיץ נגדו בסרטון טיקטוק שבו האשים אותו במעשים חמורים שלא ביצע וטען כי חבר הכנסת תרם כליה כדי לחפות על המעשים האפלים כביכול.

ח"כ טרופר. צילום: תומר נויברג, פלאש 90.

הנתבע לא הגיש כתב הגנה ולכן קיבל אתמול (חמישי) בית המשפט השלום את התביעה וחייב את אבירהם טל מיס לשלם לח"כ חילי טרופר מיליון שקלים, בנוסף לכך גם את הוצאות התובע בסך 12,500 ש"ח וכן שכר טרחת עו"ד בסך 46,927 ש"ח.

מסתבר שפעיל הליכוד הלז, מוכר מאירועי עבר. לפני תשעה חודשים עצרה משטרת מרחב לכיש לחקירה את אבירהם טל מיס, בשנות ה-40 לחייו, תושב גן יבנה, בחשד לאיומים והטרדות כלפי אנשי תקשורת, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה, לפיה החשוד שלח הודעות והפיץ סרטונים מהם עלו החשדות המיוחסים לו.

על פי החשד, החשוד המשתייך לארגון בשם "בתשובה צדק חברתי", כיוון את איומיו לעבר העיתונאים רביב דרוקר וגיא פלג וכינה אותם במילות גנאי שונות. על פי החשד, הרקע לאיומים הינו פוליטי ודיווחים של השניים בכלי התקשורת בהם הם עובדים.

חילי טרופר מיליון שקל תביעת דיבה תביעת לשון הרע פעילי ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד