כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בקבוק תבערה הושלך לעבר מסעדה יהודית בפריז

קבוצת צעירים מוסלמים פרצו למסעדה, קראו לעבר הסועדים "יהודים מלוכלכים" והשליכו בקבוק תבערה שגרם לדליקה במקום

אנטישמיות, פלאש90
אנטישמיות, פלאש90

האנטישמיות בפריז ובאירופה כולה ממשיכה לגאות: בקבוק תבערה הושלך אתמול (א) אל עבר המסעדה היהודית הכשרה למהדרין ברובע -17 בפריז.

המקרה אירע בשעה בה המסעדה הייתה מלאה בסועדים ובתיירים, דקות ספורות לאחר שהסועדים הבחינו בקבוצת צעירים מוסלמים שעברו ליד המסעדה וצעקו לעבר הסועדים "יהודים מלוכלכים", נשמע בחלל המסעדה קול נפץ ולאחריו דליקה, הסועדים שישבו ליד חלון המסעדה הספיקו לראות קבוצת צעירים נמלטת מהמקום.

התברר כי הצעירים זרקו בקבוק תבערה לעבר דלת המסעדה ונמלטו. עובדי המסעדה מיהרו לכבות את הדליקה ולהזעיק את המשטרה. איש מהסועדים לא נפגע פיזית מלבד מספר סועדים שסבלו מחרדה וטופלו במקום. המשטרה בודקת את מצלמות האבטחה והבטיחה ללכוד את הפושעים.

האירוע במסעדה מתווסף לאירועים אנטישמיים יומיומיים שהפכו כבר לשגרה בפריז, התקשורת המקומית כבר הפסיקה לדווח עליהם המשטרה לא עושה מספיק כדי להעניש את הפושעים , מחשש לעימותים עם המוסלמים הרבים המתגוררים בצרפת.

הקהילה היהודית קוראת היטב את מפה והבינה את מדיניות המשטרה, ולכן החליטה להקים בריגאדה יהודית שבה חברים ישראלים בוגרי צבא. לפני חדש נשלחה לארץ קבוצת צעירים יהודיים שהגיעו מצרפת לקורס אינטנסיבי שאורגן עבורם, שבמהלכו למדו הצעירים שיטות לחימה והגנה עצמית.
אנטישמיות צרפת שואה ישראל גויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד