כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
וְרָאוּ כָּל עַמֵּי הָאָרֶץ

תפנית בעלילה: משליך הביצה, הגיע להתנצל והניח תפילין

שבועיים אחרי שהשליך ביצה לעבר דוכן של חב"ד כפשע שנאה לדת, הגיע אותו אדם שבינתיים נעצר ונחקר במשטרה להניח היום תפילין באותו דוכן, התנצל בפני שני חסידי חב"ד שמפעילים אותו והתחייב להגיע להניח מידי שבוע

תפנית בעלילה: משליך הביצה, הגיע להתנצל והניח תפילין
מניח תפילין בדוכן צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל

אדם שהשליך לפני כשבועיים ביצה לעבר דוכן של חב"ד בעיר, הגיע היום (שישי) בעצמו להניח תפילין באותו דוכן וגם להתנצל אישית בפני שני הבחורים מתנועת חב"ד.

מי שדיווח על כך הוא איש התקשורת ינון מגל, שבעצמו התחזק בשנים האחרונות, מניח תפילין, מתפלל מידי יום, חובש כיפה בשבתות והולך לבית הכנסת, כך לפי דבריו. מגל כתב לפני זמן קצר בצירוף תמונת האיש עם התפילין: "לפני שבועיים הוא זרק ביצה על דוכן חב"ד בנס ציונה. היום הוא בא להתנצל, ביקש סליחה, הניח תפילין, וקיבל על עצמו להניח כל שבוע❤️".

משליך הביצה מניח תפילין | מתוך הטוויטר של ינון מגל.

שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה בתחילת החודש, עם קבלת תלונה בדבר חשד לאירוע אלימות, במסגרתו אלמוני השליך עפ"י החשד ביצים לעבר שני חסידי חב"ד בעת שעמדו בדוכן להנחת תפילין בעיר נס ציונה.

שוטרי התחנה ניתחו את אמצעי התיעוד במקום ובהתאם לממצאים איתרו והביאו לחקירה את החשוד - תושב נס ציונה בשנות ה-30 לחייו. בתום החקירה יועברו כלל הממצאים לעיון והחלטת גורמי המשפט בהתאם.

כאמור היום הגיע אותו אדם להתנצל, הניח תפילין וקיבל על עצמו להניח מידי שבוע.

ביצה נס ציונה הנחת תפילין דוכן תפילין חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד