כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא ניתן במה"

3 שעות לפני: תוכניתו של פעיל השמאל בוטלה

מפקד גלי צה"ל ומנהלת התוכניות בתחנה הודיעו על ביטול תוכניתו של אלון לי גרין, שאמורה היתה להיות משודרת הערב בשעה 18:00 זאת בשל התבטאותו בעבר נגד חיילי צה"ל | לי גרין מגיב ותוקף: "שלילה מאנשי שמאל את חופש הביטוי זה האמ-אמא של דיקטטורה. זו לא רק הפיכה משפטית, אלא רדיפה פוליטית וניסיון למחוק את המרחב האופוזיציוני. לא נרתע"

3 שעות לפני: תוכניתו של פעיל השמאל בוטלה
גלי צה"ל. אילוסטרציה צילום: מתוך טוויטר

מפקד גלי צה"ל ביטל הגשת תכנית ע"י פעיל שמאל קיצוני, שהצדיק פגיעה בחיילי צה"ל: פעיל השמאל הקיצוני, אלון לי גרין, שהתבטא בעבר כנגד חיילי צה"ל, היה אמור להגיש הערב (שישי) תוכנית אישית בגלי צה"ל. מפקד התחנה הזמני, דני זקן וראש מחלקת התוכניות, טלי ליפקין-שחק, התוודעו להתבטאויותיו כנגד חיילי צה"ל, רק לאחר הקלטת התוכנית - והודיעו על ביטולה.

מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן מסר: "גלי צה"ל היא הבית של החיילים והחיילות, של בנינו ובנותינו במדים. לצד הפלורליזם והחופש העיתונאי המובהק, לא נוכל לתת למי שהצדיק פגיעה בחיילים, להימנות על מגישי התחנה".

אלון לי גרין. (מתוך הטוויטר שלו)

לדברי ראש מחלקת התוכניות, טלי ליפקין-שחק: "במלוא ההערכה לתנועת 'עומדים ביחד' ולכל הפעילות החברתית בכלל ובעת הזאת בפרט - לא ניתן במה בתכנית בהגשה אישית למי שמצדיקים פגיעה בחיילי צה"ל העוסקים בפעילות ביטחונית שוטפת, תובענית ומאתגרת, אליה התגייסו מכוח החוק ובמסגרתה הם מסכנים את חייהם".

אלון לי גרין הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "הנה זה מגיע: טלי גוטליב, הצל, ערוץ 7 ועוד סוכני סתימת פיות יוצאים על גלצ ועליי במתקפה על שאגיש תוכנית היום בתחנה. התקפות מתוזמרות ששוללות מאנשי שמאל את חופש הביטוי שלהן הן האמ-אמא של דיקטטורה. זו לא רק הפיכה משפטית, אלא רדיפה פוליטית וניסיון למחוק את המרחב האופוזיציוני. לא נרתע".

גלי צה"ל גלצ גל"צ דני זקן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד