כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשש לקורבנות נוספים

מעל 80 הרוגים בשריפה בהוואי: אמזון תתרום 100 מיליון דולר

הרשויות באי מאווי, הודיעו כי מניין ההרוגים באסון הוא מעל ל-80. בשריפה נחרבה עיירת הנופש להיינה. מושל הוואי ג'וש גרין הזהיר הלילה כי מספר ההרוגים עוד צפוי לעלות. צוותי הכיבוי עדיין פועלים לכיבוי מלא של שלוש שריפות גדולות ולמנוע התלקחויות באי הוואי

מעל 80 הרוגים בשריפה בהוואי: אמזון תתרום 100 מיליון דולר
השריפה הענקית צילום: צילום מסך

הרשויות באי מאווי, מוקד השריפות שפוקדות את הוואי בארה"ב, הודיעו כי מניין ההרוגים בשריפות עומד על מעל לשמונים. בשריפה נחרבה עיירת הנופש להיינה. מאות בני אדם מוגדרים עדיין נעדרים. "ללא ספק יתגלו קורבנות נוספים, אנחנו לא יודעים להעריך מה יהיה מספר ההרוגים הסופי", אמר מושל המדינה לתקשורת בארה"ב. המושל ג'וש גרין הזהיר כי מספר ההרוגים עוד צפוי לעלות.

כאמור מספר ההרוגים הגיע ל-80 בשריפות השבוע במאווי, צוותי הכיבוי עדיין פועלים לכיבוי מלא של שלוש שריפות גדולות ולמנוע התלקחויות באי הוואי. הערכה כי עלות הבנייה מחדש מהשריפה תגיע לפחות ל-5.52 מיליארד דולר, יותר מ-2,000 נכסים נהרסו. חיל ההנדסה של צבא ארה"ב שלח צוותים כדי לסייע בפינוי הפסולת.

מייסד אמזון ג'ף בזוס וארוסתו מתחייבים לתרום 100 מיליון דולר למאמצי השיקום במאווי, כך הודיעה ארוסתו לורן סאנצ'ז בחשבון האינסטגרם שלה ביום שישי. "ג'ף ואני שבורי לב ממה שקורה במאווי", כתבה סאנצ'ז. "אנחנו חושבים על כל המשפחות שאיבדו כל כך הרבה ועל קהילה שנותרה הרוסה". היא הוסיפה: "ג'ף ואני מקדישים 100 מיליון דולר כדי לעזור למאווי לעמוד על הרגליים במהלך השנים הקרובות, כאשר הצרכים המתמשכים מתגלים".

שריפה הוואי ארה"ב אמזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד