כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"סרטן הטרור שולח גרורות גם לתל אביב"

הפוליטיקאים מגיבים לפיגוע הדקירה בתל אביב: "פיגוע חמור, שמוכיח כי קונספציית הבטונדות פשטה את הרגל"

"סרטן הטרור שולח גרורות גם לתל אביב"

בתגובה לפיגוע הדקירה היום (ב) בצהריים בתל אביב, מגיב ח"כ ניסן סלומינסקי, יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי): "שוב הוכח שאם סרטן הטרור לא מטופל הוא שולח את גרורותיו לא רק לירושלים יהודה ושומרון, אלא גם לת"א ובהמשך לכל רחבי הארץ. אם מקבלי ההחלטות לא יתעשתו ובמהירות – זה ייהפך במהירה לאיום אסטרטגי על מדינת ישראל.

"הפיגועים הינם פרי יצרם של שחרור המחבלים הסיטונאי, ופרי עידודו הישיר של אבו מאזן, אשר מלבה את אש המריבה בכל עת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה לפיגוע הדקירה בתל אביב כי "הטרוריסטים מסיתים ורוצים לסלק אותנו מכל מקום. אני מבטיח לכם, הם לא יצליחו בזה". ראש הממשלה האשים את הרשות הפלסטינית בהסתה, והנחה "להפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותנו, כולל חוקים חדשים, וכולל הרס בתי מחבלים".

נתניהו הוסיף כי "לכל המפגינים בגנותה של ישראל ובזכות המדינה הפלסטינית אני אומר דבר פשוט: אני מזמין אתכם לעבור לשם, לא נערים עליכם שום קושי".

שר הכלכלה נפתלי בנט מסר בתגובה לאירוע בתל אביב: ״זהו פיגוע חמור, שמוכיח כי קונספציית הבטונדות פשטה את הרגל. אי אפשר למגן אנשים ברחוב, אלא צריך להביא לכך שהמסיתים, יורי הזיקוקים והמתפרעים ישבו בכלא. זאת מדיניות הביטחון הנכונה.

"אבו מאזן הפך להיות יורשו של עראפת, רק בלבוש אחר: הוא טרוריסט בחליפה, ויש להתנהג אליו בהתאם״.

ח"כ מוטי יוגב מסר: "שוב שוהה בלתי חוקי פלסטיני מבצע פיגוע באין מפריע בלב המדינה. הצעת החוק שהגשתי להחמיר בענישה על מעסיקי ומליני שב"חים היא חלק מהפיתרון ותיתן מענה נוסף לצמצום השב"חים במדינת ישראל.

"אני קורא לפיקוד המרכז לזרז את "סגירת המעגל" של הפועלים הפלסטינים על מנת למנוע משוהים בלתי חוקיים, שהוגדרו על ידי מערכת הביטחון כמסוכנים לביטחון המדינה ולכן לא קיבלו היתר עבודה, לחזור באין מפריע באוטובוסים המסובסדים של מדינת ישראל".

בעקבות פיגוע הדקירה בתחנת הרכבת בתל אביב, ועד מתיישבי השומרון ופורום צעירי אריאל אומרים כי המחבל המתגורר בשכם ולשם גם ניסה לברוח לאחר נסיון הרצח, הוא ההוכחה לכך שאסור לתת לשב"חים את האפשרות לחזור לביתם ללא בידוק בתחבורה הציבורית הנוסעת לשומרון.

בועד מאחלים החלמה מהירה לחייל וקוראים ליועמ"ש אשר מנסה לעקב את הבידוק הבטחוני באוטובוסים, להבין כי נסיעה בטוחה מצילה חיים וקוראים ליועץ המשפטי לממשלה להימנע משיקולים פוליטיים ולאפשר במיידי נסיעה בטוחה בתחבורה הציבורית.

סגן שר החינוך, ח״כ אבי וורצמן (הבית היהודי) התייחס לפיגוע הדקירה בתחנת הרכבת בת״א ואמר: ״מציאות בה הטרור ממשיך להרים ראש בכל רחבי הארץ אינה מתקבלת על הדעת. האחריות הבלעדית להסלמה המתמשכת היא על אבו מאזן״. סגן השר וורצמן הדגיש כי: ״ממשלת ישראל תמשיך במאבקה העיקש נגד הטרור. המבקשים לפגוע בהמשך ריבונותנו על הארץ ייתקלו ביד קשה".
תל אביב דקירה פוליטיקאים בנט סלומינסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד