ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בעקבות פניית אור ירוק: תוקנה התאורה הלקויה בכביש 6353

מדובר בכביש המוביל ליישוב קציר-חריש. עמותת "אור ירוק": "שמחים שהליקוי תוקן לפני תחילת החורף, בו שעות החשיכה ארוכות ומזג האויר מגביל את שדה הראייה של הנהג"

בעקבות פניית אור ירוק: תוקנה התאורה הלקויה בכביש 6353


בינואר האחרון, שלחה עמותת "אור ירוק" מכתב לחברת נתיבי ישראל, האחראית לכביש 6353 המוביל מצפון אזור השרון לישוב חריש-קציר ולישובים סמוכים נוספים. במכתב, הסבירו נציגי העמותה כי ישנה בעיית תאורה בכביש אשר יש לטפל בה באופן מיידי. לאחרונה, הגיע נציג העמותה למקום ולשמחתו מצא כ התאורה על ציר זה סוף סוף עובדת. בנוסף סיפר הנציג כי שילוט הדרך חודש וכן מתבצעות עבודות בשולי הדרך בציר זה.

כבר לפני כשנתיים, הונח על שולחנו של מנכ"ל משרד התחבורה דאז, אלכס לנגר, מכתב המתאר בעיה בכביש: "בשנת 2008 נגנבו כבלי החשמל המצויים בתוך עמודי התאורה בכביש ומאז ועד היום הנהגים בכביש זה נוסעים ללא תאורה המתאימה לנהיגה ונמצאים בסכנת מוות תמידית, בעיקר בשעות הלילה החשוכות", כך ציין כותב המכתב, אזרח הישוב חריש-קציר.

לאחר פניות רבות של התושב המודאג שלא נענו, עמותת "אור ירוק" החליטה להתערב למען פיתרון הבעיה. העמותה ביצעה בדיקת בטיחות מקיפה בכביש זה וגילתה כי חוץ מעניין התאורה שטרם סודר עד היום, ישנו היעדר תמרורי עצור או זכות קדימה בצמתים המרכזיים, לא נמצאו מעקות בטיחות בסמוך למעבירי מים ומכשולים רבים מצויים בצד הדרך.

בימים אלה, כאמור, מטופל ציר התנועה, למען בטיחות תושבי האזור.

עמותת "אור ירוק": "בתנאי ראות קשים הנגרמים בין היתר מהיעדר תאורה מתאימה בכבישים, מחריפה הסכנה לסטייה מנתיב הנסיעה ולאיבוד שליטה על הרכב. אנו שמחים כי הליקוי תוקן לפני תחילת החורף, בו שעות החשיכה ארוכות ומזג האויר מגביל את שדה הראייה של הנהג. על המדינה להמשיך ולהשקיע משאבים בכדי לשפר את מצבם הבטיחותי של הכבישים המסוכנים בישראל, בכדי למנוע תאונות קטלניות".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד