כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר זעם ערבי

סנטורית מדינת מישיגן התנצלה על ביקורה בישראל

לאחר שביקורה בישראל עורר זעם בקרב תומכים מוסלמים, סנאטורית ממישיגן ארה"ב התנצלה בפני בוחריה הערבים והמוסלמים על ביקורה האחרון בישראל עם חבריה המחוקקים. היא תיארה את הביקור כ"ביקור שנתי שהוצע למחוקקים במדינה כדי ללמוד עוד על היחסים של מישיגן עם ישראל"

סנטורית מדינת מישיגן התנצלה על ביקורה בישראל
מתפלים בכותל המערבי צילום: דוברות המשטרה

סנאטורית ממישיגן התנצלה בפני בוחריה הערבים והמוסלמים על ביקורה האחרון בישראל עם חבריה המחוקקים. סילביה סנטנה, שהמחוז שלה כולל חלק מדטרויט עם ריכוז גבוה של מוסלמים ערבים, פרסמה את ההתנצלות ברשתות החברתיות.

"אני מזהה שהנוכחות שלי בביקור הזה עוררה כעס ואכזבה אצל רבים בקהילה הערבית/מוסלמית", כתבה. "על כך, אני באמת מתנצלת, מבקשת את סליחתם ומקווה שתבינו שלא הייתה לי כוונת זדון. אין שילוב מושלם של מילים שאני יכולה לשקף באמת את הרגשות בליבי. המטרה היחידה שלי הייתה ללמוד על האזור הזה בעולמנו ולשפר את ההבנה שלי בעניינים הקשורים למישיגן".

סנטנה תיארה את הביקור כ"ביקור שנתי שהוצע למחוקקים במדינה כדי ללמוד עוד על היחסים של מישיגן עם ישראל".

"החדשות על ביקורה של סנטנה בישראל זעזעו והכעיסו את הקהילה הערבית-אמריקאית, בלשון המעטה", נכתב ברשתות החברתיות במישיגן "ביקורה של סנטנה מהווה סטירת לחי לקהילה הערבית-אמריקאית שתומכת ומכבדת את הסנאטורית".

הרב אשר לופטין, מנכ"ל המועצה ליחסי קהילה יהודית באזור המטרופולין של דטרויט, אמר ל- CBS Detroit כי חשוב למחוקקים לבקר במדינת ישראל.

"כולם צריכים ללכת. זו ארץ הקודש. בין אם אתה אוהב את מי שזו המדינה עכשיו. אולי העדפת אותה כשהיא הייתה תחת העות'מאנים או הצלבנים או הרומאים, אבל מי שזה לא יהיה, כולם צריכים לבקר, ואני אוהב לעודד את כולם לבקר", אמר.

ארה"ב ערבים מוסלמים מישיגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד