כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חבריו בהלם מהבשורה הקשה

טרגדיה בבני ברק: אברך צעיר נפטר בגיל 37

הלך לעולמו בדמי ימיו האברך הרב אושר אמזל ז"ל בן 37 מבני ברק שהזדכך ביסורים קשים לאחר זיהום חמור בגופו. בשבת קרסו מערכות גופו והוא נפטר לבית עולמו למגינת לב משפחתו ומכריו שקיבלו בהלם את הבשורה הקשה 

טרגדיה בבני ברק: אברך צעיר נפטר בגיל 37
הרב אמזל זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נפטר בשבת אחר הצהריים האברך הצעיר הרב אשר אמזל ז"ל, כשהוא בן 37 בלבד לאחר שהזדכך ביסורים קשים וקבלם באהבה.

הרב אשר ז"ל נולד בכ"ו שבט תשמ"ו לאביו הרה"ג ר' בנימין אמזל שליט"א, ולאמו מרת שרה שתחי'.

בבחרותו למד בישיבת זכרון מיכאל, שם דבק ברבני הישיבה ובפרט בראש הישיבה הגאון ר' וסף חיים בן דב.

לפני מספר שנים חלה, ובחסדי שמיים התאושש וחזר לחבוש את ספסלי הכולל. לפני מספר חודשים הותקף בזיהום חמור ומצבו היה קשה מאוד.

רבים התפללו לרפואתו השלמה ואף הוסיפו לו את השם 'חזקיהו' כסגולה לרפואה, ובתקופה האחרונה החל קצת לגלות התאוששות אך בשבת אחה"צ לפתע קרסו מערכות גופו כשאביו ואמו שוהים לצידו. עם צאת השבת ידידיו ומכריו קיבלו בהלם מוחלט את הבשורה הקשה.

המונים השתתפו במסע הלוויה שיצאה מביתו ברחוב יצחק מאיר הכהן בשכונת רמת אהרן בב"ב, שם ספד לו ראש הכולל הגאון רבי ראובן גרוס, שעמד על מידותיו הטובות של ר' אשר ז"ל, תמיד היה בשביל השני ועשה הכל בשביל לעזור לזולת, לאחמ"כ הספיד אביו ר' בנימין שיבדל"ט שהצדיק עליו את הדין, ועל כמות הייסורים שסבל וקיבלם באמונה תמימה. לאחר מכן הספידו נרגשות ראש הישיבה הגרי"ח בן דב שהמנוח היה דבוק בו כל חייו, ועמד לימינו בהרבה מענייני מוסדות התורה בזכרון יעקב, אח"כ נפרד ממנו בבכי תמרורים בנו הגדול שהרחיב על המסירות של אביו לדאוג להם בכל המצבים, וההשקעה בהם באופן מופלא ויוצא דופן.

לאחמ"כ יצאה מסע הלוויה לבית החיים באלעד שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

זכרון מיכאל הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד