כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עורר סערה

שיטת מינוי הבכירים של אמסלם: "מגיש אנשים מהחבר'ה"

השר לשיתוף פעולה אזורי דוד אמסלם התייחס לשיטת מינוי הבכירים תחתיו, והסביר למראייניו ברדיו: "התפקיד שלי זה להגיש אנשים שאני מכיר ומעריך"

שיטת מינוי הבכירים של אמסלם: "מגיש אנשים מהחבר'ה"
השר דודי אמסלם צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

השר לשיתוף פעולה אזורי דוד אמסלם התראיין הבוקר ב"כאן רשת ב'", ובין היתר שוחח עם המגישים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן על שיטת מינוי הבכירים העובדים תחתיו. דבריו מהריאיון עוררו סערה.

המגיש ליבסקינד שאל את אמסלם בנוגע לעימות שלו עם ראש רשות החברות מיכל רוזנבוים. "יכול להיות שהסיפור הוא קצת אחר? אתה נכנסת לתפקיד, ניסית למנות כל מיני חברים ומקורבים והיא לא נתנה לך ומכאן הגענו לאן שהגענו?", שאל.

אמסלם השיב: "אני לא יכול למנות אף אחד. את אלי אהרוני ניסיתי למנות, חברי הטוב". המגיש הקשה על אמסלם: "למה אתה מתעסק עם מינוי חברים שלך?". לכך השיב אמסלם: "את מי אני אמנה? אני מגיש אנשים שאני מכיר מהחבר'ה. התפקיד שלי זה להגיש אנשים שאני מכיר ומעריך. אני מגיש אנשים ראויים, אנשים טובים".

אמסלם התייחס בריאיון אף לרצונות להדיח את ראש רשות החברות מיכל רוזנבוים, מתפקידה: "הבנתי שיש לי פה עסק עם משהו מטורף. בשנה פיטרת 30 איש מתוך 60? איפה הדרג המקצועי פה? ביקשתי את רשימת העובדים ולהיפגש איתם - והיא לא הסכימה. אני חושב שהיא נזק ופועלת בניגוד עניינים מובהקת. יש לה מניעות מלגעת בשלושת-רבעי מהחברות".

דודי אמסלם מנויים מיכל רוזנבוים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד