כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ניצלה מפיגוע ונרצחה היום: דליה למקוס הי"ד

דליה למקוס הי"ד, תושבת תקוע בת 25, ומתנדבת ב'יד שרה', נדקרה למוות בגוש עציון • בעבר ניצלה מפיגוע דקירה

בזירה
בזירה

יד שרה מתאבלת
מנכ"ל יד שרה משה כהן הגיב לרצח המתנדבת בארגונו: "מזועזעים והמומים נוכח רצח של אשה טובה בפיגוע דקירה באלון שבות. דליה שלנו היתה בדרכה לפתוח משמרת בסניף יד שרה כשרות לעם ישראל. עצוב שזה קורה למתנדבת באירגון המפעיל סניפים בכל רחבי ישראל ולכל מגזרי האוכלוסיה בישראל. אנו שולחים תנחומים למשפחה ולצוות המסור בסניף שאליו היתה בדרכה כדי לשרת את הרבים".

אלישבע פרינץ מנהלת אזורית: "דליה ז"ל היתה מרפאה בעיסוק בקרית גת והתנדבה בסניף תקוע. ידענו תמיד כי אם יש צורך במילוי מקום כי חסרה יד – דליה תגיע. שעה לפני הרצח עוד התקשר אליה מנהל הסניף בתקוע וביקש לדעת אם היא מגיעה לפתיחת הסניף בין שמונה וחצי לתשע וחצי – ודליה אמרה שהיא כמובן תהיה שם והיא בדרכה. היא ראתה בהתנדבות שליחות וערך אנושי ממדרגה ראשונה שיש למלא במסירות. כך אכן עשתה עד שנפלה ביד מרצח".

מנהל הסניף איתיאל גיספאן היה המום וכואב נוכח הרצח ואמר: "היה לה הרבה רצון לתת לאחר. מוכנה להגיע במקרי חרום כשיש צורך בסיוע דחוף נוסף. היה לה חלום להוסיף נדבך נוסף של שירות ולהביא את הציוד הרפואי והשיקומי לאלה הזקוקים לו – בהסעה עד לביתם. עכשיו יהפוך הצוות את החלום למעשה לזיכרה של המתנדבת שביקשה לתת עוד".
רצח פיגוע דקירה חמאס גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד