כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
קרעו שערי שמים

יולדת חרדית ותאומיה במצב קשה מאוד לאחר החייאה

אל בית החולים שערי צדק הובהלה הערב יולדת חרדית צעירה בשנות השלושים לחייה לאחר שהתמוטטה בביתה. מצבה ומצב התאומים שיולדו ללא דופק מוגדר קשה מאוד | התפללו לרפואת שושנה בת פועה

אמבולנס בכניסה לשערי צדק. אילוסטרציה
אמבולנס בכניסה לשערי צדק. אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יולדת חרדית בשנות השלושים לחייה מאושפזת בבית החולים שערי צדק במצב קשה מאוד לאחר שהתמוטטה בביתה, יממה לפני לידה מתוכננת של תאומים. כאשר הגיעה לבית החולים, הרופאים יילדו אותה מיד.

כאמור מצבה של האם בשבוע ה-38 להריונה ושל התאומים מוגדר קשה מאוד. בני הבית סיפרו כי קודם להתמוטטות התלוננה היולדת על קוצר נשימה חריף.

בת ה-30 התמוטטה ופונתה תוך כדי פעולות החייאה לשערי צדק. כאמור התאומים שיולדו יצאו ללא דופק ועברו גם הם פעולות החייאה, לאחריהן הועברו לפגייה כמצבם קשה מאוד.

עקיבא אנג'ל וזאבי קליין, חובשי איחוד הצלה מסרו: "הגענו למקום לאחר שנמסר לנו כי היא אינה חשה בטוב. תוך כדי הבדיקות הראשוניות שביצענו בהגעה לביתה, היא התמוטטה ואיבדה את הכרתה. ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק".

האישה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ כשצוות גדול מאוד בבית החולים טיפל בה ובתינוקות וממשיך להילחם על חייהם בתקווה לבשורות טובות.

משפחתה מבקשת מהציבור לקרוע שערי שמים בתפילה ובתחנונים לרפואת מרת שושנה בת פועה ושני פגיה שנמצאים שלושתם בסכנת חיים.

יולדת תאומים בית חולים שערי צדק החייאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד