כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
15 איש נפצעו קלות

נס: אוטובוס פגע בכמה רכבים והתדרדר לצד הכביש • תיעוד הזירה

נס הלילה בכביש 4: אוטובוס שהסיע חרדים מאופקים לבני ברק פגע במספר כלי רכב והתדרדר לתעלה בצידי הכביש, כשהוא מט ליפול על צדו | חובש הצלה סיכם את האירוע: "בחסדי שמים סבלו מחבלות קלות בלבד, כאשר 15 נוסעים פונו להמשך טיפול בבתי החולים" | תיעוד מהזירה

נס: אוטובוס פגע בכמה רכבים והתדרדר לצד הכביש • תיעוד הזירה
תאונת דרכים כביש 4 צילום: דוברות איחוד הצלה

תאונת שרשרת והתדרדרות של אוטובוס לשול הכביש, הסתיימה בנס גדול כאשר האוטובוס נוטה על צידו וכמעט מתהפך עם נוסעיו. מתנדבי הצלה הוזעקו הלילה (שני) סמוך לחצות ליל לכביש 4, סמוך לבית עזרא בעקבות דיווח על תאונת דרכים עם מעורבות של אוטובוס ומספר רכבים. מדובר בקו 594 שנסע מאופקים לבני ברק.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ל-15 נוסעים שהיו באוטובוס וברכבים עם חבלות קלות, והם פונו במצב קל להמשך טיפול בבתי החולים אסותא וברזילי.

חובש הצלה ברוך הרשקוביץ מדווח: "הוזנקתי לזירת תאונת דרכים קשה, בה מצאתי אוטובוס בצד הכביש, לאחר שפגע במספר רכבים פרטיים והתדרדר לתעלה בצד הכביש. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו סיוע רפואי ראשוני לנוסעי האוטובוס והרכבים הפרטיים שבחסדי שמים סבלו מחבלות קלות בלבד, כאשר 15 נוסעים פונו להמשך טיפול בבתי החולים אסותא באשדוד וברזילי באשקלון".

טל פלקס, פראמדיק ואברימי איצקוביץ, חובש באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר באוטובוס ועליו כ-25 נוסעים לערך שהתדרדר לתעלה בעקבות תאונה עם מעורבות שלושה רכבים פרטיים, בסיוע חובשים נוספים ביצענו בדיקות וטיפולים רפואיים לכ-30 נפגעים במצב קל, בשלב זה התפנו 14 נפגעים באמבולנסים לבית החולים להמשך טיפול רפואי".

תאונת דרכים תאונת אוטובוס כביש 4 התדרדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד