כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשווי של 100 אלף דולר

התיזו ספריי נגד דובים על המאבטחים ושדדו בקניון

קבוצה של 50 אנשים גנבו לאור יום פריטי יוקרה בשווי של כ-100 אלף דולר מקניון בלוס אנג'לס. הבוזזים השתמשו בספריי נגד דובים נגד המאבטחים. החשודים נמלטו ברכבי יוקרה

התיזו ספריי נגד דובים על המאבטחים ושדדו בקניון
הגנבים בפעולה בחנות צילום: צילום מסך

חמושים בתרסיס נגד דובים, קבוצה של 50 בני אדם בזזו בסוף השבוע בקניון של לוס אנג'לס ויצאו עם פריטי יוקרה בשווי של כ-100,000 דולר, כך לפי גורמים רשמיים.

כ-50 אנשים ירדו לחנות נורדסטרום בקניון ווסטפילד טופנגה, בוודלנד הילס, כשהם משתמשים בתרסיס נגד דובים כדי לנטרל מאבטחים, הם יצאו עם תיקי יוקרה ובגדים יוקרתיים בשווי עשרות אלפי דולרים, כך מסר דובר משטרת לוס אנג'לס לרשת NBC.

שיחות למוקד המשטרה על "מספר רב של אנשים שגונבים מחנויות" הגיעה זמן קצר לאחר השעה 16:00 ביום שבת האחרון, כך אמר דובר משטרת לוס אנג'לס. המשטרה העריכה את ההפסדים לחנויות בין 60,000 ל-100,000 דולר.

"השוטרים היו בזירה במהירות ויש להם כמה כיווני חקירה", נאמר בהצהרה של המשטרה. לא דווח על מעצרים, והחשודים נמלטו ברכבי יוקרה.

בתיעוד ברשתות החברתיות, ניתן לראות חשודים לובשים מסכות שכיסו את פניהם הורסים מדפים ויוצאים מהחנות כשהם נושאים מוצרי יוקרה. שברי זכוכית ומדפים נראו על הקרקע. המשטרה אישרה כי נעשה שימוש בספריי נגד דובים לנטרול שני מאבטחים, לא נמסרה הודעה על מצבם.

ראש עיריית לוס אנג'לס, קארן באס, כינתה את השוד "בלתי מקובל לחלוטין".

"מי שביצע את המעשים האלה ופעל כמותם באזורים סמוכים חייבים לתת דין וחשבון", אמרה בהצהרה. "משטרת לוס אנג'לס תמשיך לפעול לא רק למצוא את האחראים לאירוע הזה אלא כדי למנוע התקפות כאלה על קמעונאים בעתיד".

ביום שלישי בשבוע שעבר שוד בסגנון דומה מאוד התרחש באזור אחר בעיר. ההפסד נאמד אז ב-300,000 דולר.

לוס אנג'לס גנבים רעולי פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד