כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
האור והחושך

עימות בין אנשי התקשורת הוביל לחסימה: "טיפש נורא"

עימות בין אנשי התקשורת שי גולדשטיין ואטילה שומפלבי, הוביל את האחרון לחסום את הראשון כדי שלא יוכל לראות מכאן ואילך את ציוציו, לאחר שזה ביקר אותו בחריפות והאשים אותו בהסתה אפלה עם מוטיבים נוצריים קיצוניים

עימות בין אנשי התקשורת הוביל לחסימה: "טיפש נורא"
אטילה שומפלבי / שי גולדשטיין צילום: פלאש 90/כאן 11

עימות שהסתיים בחסימה: איש התקשורת הוותיק שי גולדשטיין שהפך פופולרי באחרונה כאשר נחשף כאיש עם דעות ימניות, תקף בטוויטר את מגיש ופרשן ynet' אטילה שומפלבי וכתב: "אטילה המסית התחיל להשתמש בדימויים קצת פסיכיים. מלחמת בני אור, שהוא כמובן אחד מהם, בבני חושך שהם כל הבוחרים בימין. הסתה אפלה עם מוטיבים נוצרים קיצוניים נוסח חשכת ימי הביניים. אגב, תפקידם של בני האור לחסל את בני החושך".

לסיום קינח גולדשטיין והוסיף לעקוץ: "מזלנו שאף גוף שידור לא לוקח אותו.. נקודה לזכות התקשורת הישראלית שמראה שגם לה יש גבולות. שישאר באינטרנט".

בתגובה חסם אותו אטילה וכתב: "גיליתי ששי גולדשטיין לא רק טיפש נורא, הוא גם שרלטן. לכן חסמתי אותו, בדיוק כמו שצריך לחסום כל טרול בן זמננו".

גולדשטיין כתב את דבריו בתגובה לדברים שכתב שומפלבי: "הודו לה' כי טוב! לנגד עינינו, במהירות האור (או החושך במקרה הזה), נחשפים הישראלים לבור תחתית אפל של נתניהו וקואליציית האינקוויזיציה שמחרבת את ישראל הדמוקרטית. מה עוד צריך לקרות כדי שאנשים יבינו שהצביעו בעד אסון לאומי? כמה עוד תשמרו את ראשכם בחול? זו לגמרי מלחמת בני אור בבני חושך".

אגב יצוין כי שי גולדשטיין החל ביום חמישי האחרון להגיש תוכנית חד שבועית ברשת ב' בצוותא עם העיתונאי יאיר ויינרב. לצד זאת הוא מככב כחבר פאנל בתוכנית 'שבע' בהגשת אילה חסון מידי ערב ב'כאן 11'.

שי גולדשטיין אטילה שומפלבי עימות בטוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד