כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לקראת חזרה מלאה?

בן כספית חזר לרדיו וחשף לאן נעלם

העיתונאי ומגיש הרדיו בן כספית חזר לרדיו 103FM אחרי תקופה שבה נעדר מהתחנה ושידר את תוכניתו בערב לצד פרופסור אריה אלדד. כספית סיפר שנסע שלוש פעמים לטורקיה ולא היה מסרב לפעם רביעית | צפו בדו שיח בין השניים בפתח התוכנית

בן כספית חזר לרדיו וחשף לאן נעלם
בן כספית ברדיו צילום: צילום מסך

העיתונאי ומגיש הרדיו והטלוויזיה שנעדר משך כמה שבועות מההגשה ברדיו 103FM, חזר חלקית אמש ושידר את תוכניתו 'חמש בערב' אחר הצהריים יחד עם פרופסור אריה אלדד.

בפתח התוכנית שוחחו השניים בלבביות, מה שנראה היה כיישור ההדורים ביניהם אחרי המתיחות. כספית סיפר כי נסע בתקופת החופשה שלוש פעמים לטורקיה ותיאר את חוויות הטיסה והחופשה באנטליה. 

בתחנה מצפים לחזרתו המלאה של כספית, גם להגשת תוכניתו השנייה לצד ינון מגל, המשודרת מידי בוקר בין השעות 9 ל-11, ממנה נעדר כספית כבר כמה חודשים, לאחר עימותים חוזרים ונשנים עם המגיש הימני שככל הנראה מטריף אותו ומוציא אותו משלוותו.

את מקומו של כספית תופסים כיום חיים לוינסון (עיתונאי 'הארץ') ולסירוגין רויטל סויד (חברת כנסת לשעבר מטעם העבודה) כשינון מגל נשאר להגיש עם השניים הנ"ל מידי בוקר.

יצוין כי אתמול הצטרף רשמית לתחנה גם העיתונאי ומגיש 'חדשות 13', אודי סגל להגשת התוכנית 'שבע-תשע' לצד ענת דוידוב, סגל יחליף באופן קבוע את גולן יוכפז שמונה למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

בתוך כך, את תפקיד סמנכ"ל התוכן של רדיו 103FM תפס מתחילת החודש יניב מורוזובסקי. בחודש שעבר דווח כי איתמר דרוקמן ישמש מנכ"ל הרדיו במקום אור צלקובניק שנבחר למנכ"ל 'חדשות 13'.

בן כספית אריה אלדד רדיו 103 FM חופשה פסק זמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד