כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התקרית בבורקה

ביהמ"ש דחה את בקשתו של אינדור לדיון בתנאי מעצרו

בית משפט השלום דחה את בקשתו של יחיאל אינדור לקיים דיון נוסף בעניין תנאי מעצרו לאחר שהשתחרר מבית החולים | הסנגורים הגישו ערר למחוזי

ביהמ"ש דחה את בקשתו של אינדור לדיון בתנאי מעצרו
יחיאל אינדור צילום: מתוך הטוויטר של צבי סוכות

לאחר שאמש פעיל הימין שנפצע בתקרית הירי בבורקה, יחיאל אינדור, הגיש ערעור בדרישה לשחררו ממעצר, בית משפט השלום דחה את בקשתו. כזכור, מעצרו הוארך ביום שישי בחמישה ימים שבמהלכם הועבר מבית החולים לידי המשטרה לצורך המשך החקירה.

לאחר שביום שישי המשטרה הסירה את החשד להצתה ואת המניע הלאומני, כעת מיוחסות לו ארבע עבירות - גרימת מוות ברשלנות או בכוונה, קשירת קשר, שיבוש והתפרעות. אינדור, חשוד בירי למוות בפלסטיני בתקרית שהתרחשה בכפר בורקה בשבת האחרונה.

אמש (ראשון) הכניסה לעיר ירושלים נחסמה לתנועה ע"י פעילי ימן שמחו נגד מעצרו של יחיאל אינדור.

בתוך כך, גורמים בימין זעמו על השב"כ, על שהפעיל לחץ פסול, לטענתם, על בית החולים שערי צדק לשחרר את אינדור, זאת למרות מצבו הרפואי הקשה, כדי לקחת אותו למעצר ולחקור אותו בקשר לאירועים בהן נפצע. לדבריהם: "הגיעו נציגים של השב"כ ונתנו הוראות לרופאים ולשוטרים היה ניכר שמי שמנהל את האירוע זה השב"כ.

בנוסף, במשפט אודות תנאי מעצרו במכתב השחרור נכתב כי "אין הנחיות מיוחדות לגבי המיטה שישן עליה". לטענתם, משפט זה מוכיח כי השב"כ הכתיב לבית החולים את תנאי שחרורו.

 

בית המשפט השלום בית המשפט המחוזי ערעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד