כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בצורה מהירה ויעילה

הדרך הקלה למצוא משרדים מוצלחים להשכרה

אתר מניבים משנה לחלוטין את חוקי המשחק ומאפשר לכל אדם פרטי להיחשף למידע באופן ישיר וללא פילטרים אודות נכסים פנויים להשכרה, בצורה מהירה ויעילה

הדרך הקלה למצוא משרדים מוצלחים להשכרה
חנות להשכרה צילום: freepik

העולם בו אנו חיים הנו עולם צרכני וחומרי. עם ישראל ידוע כעם שאוהב לערוך קניות, אם בארץ ואם במדינות רבות מחוץ לישראל. מאז הוקם הקניון הראשון בישראל (קניון איילון שברמת גן), הפכו הקניונים לאתרים אהובים מאוד על אזרחי ישראל וכאן, בניגוד לארה"ב למשל, לא מורגשת ירידה חדה במכירות של חנויות הקניונים, לפחות לא כתוצאה מירידה בפופולריות או קניות באינטרנט. אי לכך, הנושא של חנויות להשכרה הוא רלוונטי ודינמי.

הדרכים המומלצות למציאת חנות להשכרה

תהליך החיפוש אחר חנויות להשכרה, חנות המתאימה למידותיכם, במיקום שנוח לכם או במיקום בו אתם מעריכים שההכנסות תהיינה גבוהות, מיקום בו נמצא קהל יעד רלוונטי לכם, אינו תהליך פשוט, בעיקר בשל המגוון הגדול של החנויות המוצעות להשכרה, במקומות שונים. בבואכם לבחור חנות להשכרה אתם בוודאי תוהים האם עדיפה לכם חנות רחוב או אולי חנות בקניון, חנות קטנה או אולי גדולה ומזמינה יותר, חנות במקום מרכזי או אולי שעדיפה לכם חנות פינתית ואינטימית יותר. אחת הדרכים הטובות ביותר למציאת חנות להשכרה היא באמצעות אתרי אינטרנט המתמחים בנדל"ן מסחרי.

דרך נוספת לבצע חיפוש אחר חנות להשכרה, המתאימה ביותר לצרכים שלכם הנה, הדרך הישנה והטובה, דרך הרגליים. כלומר, צאו לאזור הרצוי לכם וטיילו בו, דברו עם אנשים ובררו היכן קיימת חנות להשכרה. לכו למרכזים של חנויות ודברו על בעלי החנויות, אולי אחד מהם מתכוון בקרוב לשנות מיקום. שאלו אותם בין השאר, האם המיקום טוב ומניב הכנסות ראויות.

מהפכת האינטרנט

האתר המעניין ביותר בתחום השכרת חנויות ונכסי נדל"ן מסחריים הוא אתר מניבים – לוח הנדל"ן המסחרי. מדובר בלוח מקיף המספק הגדרות חיפוש יעילות, העשויות להניב לכם את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. אתר מניבים, באמצעות הנגשת המידע אודות חנויות להשכרה, לכל דורש, מייצר מהפכה בתחום. אם עד כה יכלו רק השחקנים הגדולים להיחשף למידע, אודות נכסים פנויים להשכרה, בצורה מהירה ויעילה, אתר מניבים משנה לחלוטין את חוקי המשחק ומאפשר לכל אדם פרטי להיחשף למידע באופן ישיר וללא פילטרים.

בנוסף, אתר מניבים מביא בפני הגולשים את לשונית "מידע נדל"ן", בדף זה ניתן לראות את כל העסקאות שבוצעו לאחרונה לרבות, עסקאות של השכרת חנויות. בעזרת דף זה יכול כל אחד לראות אילו חנויות הושכרו באזור בו הוא מתעניין, באיזה מחיר, באיזה גודל וכו' ולבצע השוואה, אל מול הצעה שקיבל מבעלים של חנות להשכרה באותו אזור. סקטור זה באתר מניבים, משלים את המהפכה הענקית שאתר זה ביצע בתחום לוחות הנדל"ן המסחרי בישראל.

מי מתאים לאן

חשוב מאוד לדעת, לא כל חנות מתאימה בהכרח למתחם של קניון. בעלי חנויות שאינן חלק מרשת גדולה ועומק הכיס שלהם מוגבל, רצוי שיחפשו חנות רחוב או בקרבת אוכלוסיית היעד שלהם. שכר הדירה בחנויות הקניונים גבוה מאוד, מדובר בנטל כלכלי של ממש מכיוון שמעבר לשכר הדירה תאלצו להחזיק כוח אדם יחסית גדול, כדי שתוכלו לעבוד בהתאם להוראות הנהלת הקניון, הדורשת עבודה גם במוצ"ש ופרט לכך, שעות עבודת החנות בקניונים, ארוכות מאוד. טרם הזכרנו את עלויות דמי הניהול בקניון וכבר ניתן להבין שההוצאות רבות ויקרות. אי לכך, חנות של מעצב למשל, לא חייבת להתמקם בקניון, אין בהכרח לקניון יתרון במקרה זה, על פני חנות הרחוב. חכמת "המשחק" נמצאת בהתאמת העסק למרחב, אל תתפתו להתמקם בקניון בגלל שזה מרגיש לכם סקסי יותר.

השכרת משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד