י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מועדון אקסלוסיבי

בנק לאומי, יונייטד איירליינס וחברת ויזה משיקות כרטיס אשראי חדש

בנק לאומי, יונייטד איירליינס ו-Visa, הודיעו על השקת כרטיס אשראי חדש. לקוחות שעבורם יונפק הכרטיס החדש יצורפו אוטומטית למועדון הלקוחות של יונייטד

בנק לאומי, יונייטד איירליינס וחברת ויזה משיקות כרטיס אשראי חדש
אשראי של לאומי צילום: יח"צ

בעלי הכרטיס יצטרפו למועדון הלקוחות של חברת התעופה יונייטד  United MileagePlusSM, יצברו מיילים בכל רכישה באשראי, ויוכלו לנצל אותם בטיסות של יונייטד איירליינס ובחברות התעופה המובילות בעולם, החברות במועדון התעופהStar Alliance

לרגל ההשקה - 2,500 המצטרפים הראשונים שיבצעו רכישות בהיקף של 10,000 ש"ח, יקבלו 10,000 מיילים בחינם ושובר זיכוי בסך 100 דולר למימוש בטיסות יונייטד בין תל-אביב ליעדי החברה בארה"ב

בנק לאומי, יונייטד איירליינס ו-Visa, הודיעו על השקת כרטיס אשראי חדש. לקוחות שעבורם יונפק הכרטיס החדש יצורפו אוטומטית למועדון הלקוחות של יונייטד, United MileagePlusSM, המאפשר לחבריו אפשרויות רבות לצבור ולנצל מיילים, המוצע למגוון היעדים הרחב ביותר בעולם, יותר מכל מועדון לקוחות של חברת תעופה אמריקאית אחרת.

הכרטיס החדש מאפשר לצבור מיילים בכל הרכישות והעסקאות בכרטיס האשראי, שיישארו תמיד בתוקף - ללא מגבלת זמן. בעלי הכרטיס החדש ייהנו ממגוון הטבות, לרבות תעריף מיוחד לכרטיסי בונוס (pricing on award travel), קבלת עדיפות בצ'ק-אין ובעלייה למטוס, שתי כניסות חינם לטרקליני United Club ברחבי בעולם ועוד.

הכרטיס החדש מתאים במיוחד לישראלים המרבים לטוס לארה"ב וליעדים אחרים ברחבי העולם, בין אם למטרות עסקים או לפנאי. הודות לחברותה של יונייטד במועדון הבינלאומי של חברות תעופה - Star Alliance, ולשיתופי הפעולה שלה עם חברות תעופה אחרות, בעלי הכרטיס יוכלו לצבור מיילים בתוכנית ה- MileagePlus  United ולממש אותן ביותר מ-35 חברות תעופה מובילות בעולם, בטיסות למגוון יעדים רחב במיוחד.

ההטבות הבולטות שמציע הכרטיס:

  • אפשרות לצבור מיילים ביחס המרה אטרקטיבי דרך רכישות בכרטיס האשראי: ניתן לצבור מיילים בשווי מייל אחד בכל רכישה - שווה ערך ל-4 ש"ח בעסקת מט"ח, או ברכישה על סך 6 ש"ח בעסקה שקלית.
  • למיילים הנצברים, כאמור, אין תאריך תפוגה. לקוחות לאומי חברי United MileagePlusSM ייהנו מתעריפים מיוחדים בטיסות של יונייטד כאשר הם מממשים את המיילים שנצברו.
  • הטבה למצטרפים חדשים - 5,000 מיילים במתנה. בנוסף, 2,500 לקוחות לאומי הראשונים שיונפק עבורם הכרטיס החדש ואשר יבצעו עסקאות בהיקף של 10,000 ש"ח במהלך שלושת החודשים הראשונים, יקבלו 10,000 מיילים במתנה ושובר זיכוי בשווי 100 דולר שיוכלו לממש בטיסות של יונייטד  (לכרטיסים שיוזמנו בין ה-15/8/23, ל-30/6/24 ולמימוש לטיסה עד ה- 30/6/24)
  • בעלי הכרטיס שיבצעו עסקאות בהיקף של כ-100,000 ש"ח בכל שנה יהיו זכאים לשתי כניסות חינם לטרקליני United Club ברחבי העולם.
  • עדיפות בצ'ק אין ובעלייה למטוס בטיסות של יונייטד, בכפוף לשיקולי זמינות.
  • עמלת המרת מט"ח מופחתת בגין רכישות בחו"ל בדולר או באירו (1.5% במקום 3%) , בהצטרפות לשירות "קונים במט"ח וחוסכים" של לאומי - ללא עלות.
  • חמישה ימי ביטוח נסיעות - ללא עלות
  • דחיית מועד החיוב של עסקאות שבוצעו בחו"ל - ללא עלות.

דמי הכרטיס החודשיים יעמדו על 31.90 ₪.

אייל בן-חיים, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי:  "הכרטיס החדש יאפשר ללקוחות הטסים לחו"ל, בין אם לנסיעות עסקים ובין אם לחופשות, ליהנות מהטבות וממחירים אטרקטיביים בחברות תעופה מהטובות בעולם – למגוון יעדים רחב במיוחד. נמשיך לייצר שיתופי פעולה עם חברות תעופה מובילות נוספות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר בישראל".

יעל ברזילי, מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל: "אנו נרגשים להשיק את כרטיס האשראי החדש עם בנק לאומי וויזה, שיציע מגוון הטבות וחוויות עבור לקוחותינו בישראל. עונת התיירות בעיצומה, ובעלי הכרטיס יוכלו להנות ממלוא ההטבות שהכרטיס החדש מציע".

גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל: "בזמן שענף התשלומים ממשיך להתפתח במהירות, אנחנו ממשיכים לשים דגש על שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים בעלי ערך מוסף. הכרטיס המשולב החדש של בנק לאומי ויונייטד איירליינס יאפשר ליהנות מחוויות שונות תוך כדי שהם מטיילים בעולם. הוא מצטרף לשורה ארוכה של כרטיסים דומים שהוכיחו את עצמם לאורך השנים, ואשר הראו שמימוש נקודות טיסה בקלות, הטבות מרובות בטיסות, והעובדה שהתשלומים בכרטיס מתקבלים בכל מקום ובכל זמן - הם המפתח לכרטיס אשראי מוצלח. אני מודה לצוותים בלאומי וביונייטד".

לתנאים המלאים<<<

ויזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד