ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
בהכוונת שב"כ

לוחמי היחידה סיכלו פיגוע בישראל ועצרו חשוד. תיעוד

לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) בהכוונת שב"כ סיכלו פיגוע ועצרו חשוד מעקבת ג'בר החשוד בירי אל עבר כוחות צה"ל וכן היה בכוונתו לבצע פיגוע בישראל. תיעוד

לוחמי היחידה סיכלו פיגוע בישראל ועצרו חשוד. תיעוד
דובר צהל

בפעילות מבצעית של לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) בלהב 433 בהכוונת שב"כ ובשיתוף כוחות צה"ל וחטיבת הבקעה והעמקים, לוחמי היחידה סיכלו פיגוע ועצרו חשוד, מעקבת ג'בר סמוך ליריחו, לאחר שעל פי החשד ירה אל עבר כוחות צה"ל וכן היה בכוונתו לבצע פיגוע בישראל.

החשוד אותר לפני מספר ימים במספרה בכפר, נעצר ע"י הלוחמים והועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי.

מוקדם יותר הותר לפרסום כי במסגרת פעילות של שב"כ בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, נעצרו בחודש האחרון תשעה פלסטינים בחשד למעורבותם בהקמת תשתית טרור מטעם חמאס בכפר בידו שבבנימין.

בחקירתם בשב"כ עלה כי עסקו בתכנון של פיגוע חטיפת חייל. בתוך כך, התחמשו חברי התשתית, הכינו חומרי נפץ ומטענים, שרטטו את נתיבי הבריחה וערכו סיורי איסוף מודיעין לטובת למידת שגרת הפעילות של החיילים באזור בנימין ואף הכינו מקום להסתרת החטוף. מעצר חברי החולייה מבעוד מועד סיכל את החטיפה.

בשב"כ אומרים כי ארגון חמאס באיו"ש ממשיך לנסות לערער את היציבות בשטח בתמיכה ובהכוונה של מפקדות החמאס בחו"ל ובעזה. זאת, תוך התעלמות בוטה מהמחיר הכבד אותו משלמים תושבי יהודה ושומרון ומהפגיעה במרקם החיים שלהם כתוצאה מפעילותם של אלה.

"שירות הביטחון הכללי יחד עם צה"ל ומשטרת ישראל, ימשיך לפעול ביתר שאת לסיכול כל ניסיון של גורמי טרור בחוץ לקדם פעילות טרור כנגד מדינת ישראל ולמצות את הדין עם המעורבים", נאמר בהודעת השב"כ.

 

שב"כ סיכול פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד