כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התמוטט באימון ונפטר

"מה נסגר עם הצבא": בני משפחתו של הלל נחמיה ז"ל כואבים וזועמים

"איך מעכלים דבר כזה באמצע החיים. ומה נסגר עם הצבא הזה ששולח אנשים להתאמן בעומס חום קיצוני?", כותבת בת דודתו של לוחם יחידת יהל"ם שהתמוטט היום במהלך אימון ונפטר

"מה נסגר עם הצבא": בני משפחתו של הלל נחמיה ז"ל כואבים וזועמים
רב"ט הלל נחמיה אופן ז"ל צילום: דובר צה"ל

בני משפחתו מכריו של הלל נחמיה אופן, לוחם יחידת יהל"ם שהתמוטט היום (שני) במהלך אימון והלך לעולמו, מתקשים לקבל את הבשורה הקשה. הלל נחמיה הועלה לדרגת רב"ט לאחר פטירתו.

מטעם מועצת היישוב כרמי צור, המקום בו התגורר החייל, נמסר כי "הלל הותיר אחריו את הוריו וחמישה אחים ואחיות. קבלנו בתדהמה את האסון שפקד את משפחת אופן על מותו של הלל ז"ל. הלל התגייס ליחידה מובחרת כדי לתרום למדינה. הלל היה בן למשפחה שורשית כאן בגוש עציון ומשפחתו היא ממייסדי ישיבת הר עציון. בשם המועצה כולה אנו שולחים תנחומים עמוקים למשפחה ועצובים מאוד יחד איתם על האסון הכבד. צוותי החירום במועצה מלווים בשעה קשה זו את המשפחה".

"הוא היה חייל, ילד", מסר ראש המועצה שלמה נאמן. "אנחנו יישוב מאוד קטן, הוא גדל לנגד עניי. כל דבר הוא היה לוקח ברצינות, הוא התכונן לשירות כמו שמתכוננים למשימה הכי חשובה. זאת משפחה מאוד מיוחדת".

נעמי כץ, בת משפחתו, פרסמה בפייסבוק: "בן דוד יקר ואהוב כל כך. עדין ואציל נפש. איך מעכלים דבר כזה באמצע החיים. ומה נסגר עם הצבא הזה ששולח אנשים להתאמן בעומס חום קיצוני? מה יקרה אם יחכו כמה ימים? תחרב מדינת ישראל? אני כועסת וכאובה, ובעיקר חסרת מילים מרוב שוק. שוק מוחלט".

עוד כתבה: "כמה חיכיתי לראות אותך אוהב ואהוב ומקים בית מיוחד בעולם בישראל. איך היה נעים לדבר איתך כל פעם מחדש. להשמיע מילים לאוזנייך הקשובות, למבטך החם והמלטף, לשמוע את החוכמה והרגישות שבה אתה רואה את העולם. היית אהוב עליי מאוד. ותמיד תהיה. לא מבינה בכלל איך ההורים והאחים שלך, וכולנו כל בני הדודים שמחוברים אליך, נצליח למלא את החלל שהשארת באמצע יום בהיר (וחם מדי. מדי). תמסור ד"ש חם לסבתא שרה. לפחות אתם שם ביחד. אני בטוחה שהיא לא צפתה לפגוש אותך מהר כל כך. שה' ינחם אותנו. תשלח כוח".

דובר צה"ל מסר: "המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. צה״ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

פטירה פתאומית חייל אימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד