כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סובל מחבלה רב מערכתית

בני ברק: ילד בן 7 במצב קשה לאחר שנפל מביתו בקומה השלישית

בן 7 הובהל הערב לבית החולים בלינסון בפ"ת כשמצבו קשה וכשהוא מורדם ומונשם, לאחר שנפל ממרפסת ביתו בקומה השלישית בבני ברק | "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. אזרחים שהיו במקום סיפרו שהוא נפל ממרפסת", תיאר חובש מד"א

בני ברק: ילד בן 7 במצב קשה לאחר שנפל מביתו בקומה השלישית
זירת הנפילה בבני ברק צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני הצלה הוזעקו לרחוב הגליל בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד בן 7 עם חבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על ילד שנפל ממרפסת דירה בקומה השלישית בבניין מגורים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון, ילד בן 7 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. 

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, יוסי אילוז סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפל ממרפסת בבניין, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים."

חובשי הצלה יחיאל גולדהבר ויהודה מור הוסיפו: "כשהגענו למקום, מצאנו ילד בן 7 הסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפל מגובה של כ-3 קומות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה ולא יציב, כשהוא מורדם ומונשם להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה".

לוי יצחק פקשר והאחים איתמר ואמיתי יחיאל, חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע ראשוני סיפרו: "לדברי השכנים ועוברי אורח הילד נפל ממרפסת ביתו בקומה השלישית. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה, עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

ילד בן 7 נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד