כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בניגוד לעמדת הייעוץ המשפטי

האישור החריג של נציב שירות המדינה לנתניהו

נציב שירות המדינה אישר באופן חריג לראש הממשלה נתניהו להעסיק עובדי מדינה במעונות בעזה ובקיסריה - זאת בניגוד לעמדת יועמ"שית משרד ראש הממשלה

האישור החריג של נציב שירות המדינה לנתניהו
בית משפחת נתניהו בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נציב שירות המדינה נתן אישור חריג לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה, לפיו יוכלו להעסיק עובדי מדינה בשני המעונות, זה שברחוב עזה בירושלים וזה שבקיסריה, כך לפי דיווח 'כאן 11'.

אישור זה ניתן בניגוד לעמדה הנחרצת של יועמ"שית משרד רה"מ והייעוץ המשפטי לנציבות שירות המדינה - שהתנגדו בתוקף להעסקת עובדי מדינה במעונות.

אחד הסיבות להתנגדותן, היא כי העסקת עובדי מדינה במעונות עשויה לחשוף את המדינה לתביעות - זאת בשל הקושי לפקח על תנאי ההעסקה.

נזכיר כי לפני מספר חודשים העלתה משפחת נתניהו דרישה חדשה מהמדינה: אב בית לכל מעון. אב בית אחד למעון ברחוב עזה בירושלים ואב בית אחר למעון בקיסריה, מה שיעלה למדינה מאות אלפי שקלים.

בפתח הדיון שהתקיים בוועדת הכספים לפני כחצי שנה, הסביר מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי לחברי הוועדה כי "הבית בבלפור נהרס, אין בו שום דבר שלם. עברה שנה וחצי מאז שהשלטון התחלף ונדרשות עוד שנתיים לפחות עד לסיום השיפוץ, זה הרבה זמן. לראש הממשלה הוצעו מספר חלופות למגורים והוא בחר, לאחר בחינת הדברים, להתגורר במעונו הפרטי. זה יהיה מעין יצור כלאיים, גם מעונו הפרטי בירושלים שישמש כמעון רשמי וגם ביתו הפרטי, אחרי שנאשר את הבקשה. הכל כפוף לנהלים".

נהלים מעון ראש הממשלה ראש הממשלה נתניהו יועצת ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד