ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
חושש מהמתמודדת

דיווח: הדיל שהציע ראש העיר ליריבו המר

ראש העיר תל אביב מזה 25 שנה, רון חולדאי חושש שיסיים את הבחירות הבאות בתבוסה ומציע דיל ליריבו המר לשעבר אסף זמיר שאולי יציל אותו מפני המועמדת של יש עתיד, אורנה ברביבאי

דיווח: הדיל שהציע ראש העיר ליריבו המר
אסף זמיר/רון חולדאי צילום: מרים אלסטר/חיים גולדברג, פלאש 90

הבחירות לרשויות המקומיות מתחממות וככל שהן מתקרבות נסגרים דילים בין מועמדים ומפלגות. לפי דיווח של עמית סגל ב'חדשות 12', ח"כ לשעבר אסף זמיר, שמתמודד לראשות העיר תל אביב, סיפר לאחרונה על דיל שמציע לו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בניסיון לגבור על ח"כ לשעבר אורנה ברביבאי מ'יש עתיד' שמתמודדת מולו.

לפי הדיווח, הציע חולדאי לזמיר: "תמוך בי, ובשנה האחרונה אפרוש ואדאג שאתה תמונה לראש העיר". שכן על פי החוק, אם ראש העירייה פורש בשנה האחרונה, אין בחירות כלליות ומועצת העירייה בוחרת את המחליף.

יחסי חולדאי וזמיר היו רעועים מאוד בעבר, אך כעת חולדאי זקוק לתמיכת דור הביניים תושבי תל אביב שזמיר מייצג בשל גילו, והוא יכול להגשים את חלום חייו ולהיבחר לתפקיד ראש העיר, גם אם ב-2027.

חולדאי מכחיש את הדיווח ואילו את תגובת זמיר לא ניתן היה להשיג.

נציין כי בראיון לרדיו 103FM, ביום חמישי האחרון אישר ראש העיר תל אביב, רון חולדאי, כי הוא נפגש עם סגנו לשעבר, אסף זמיר, ובין השניים מתנהלים מגעים לריצה משותפת בבחירות המקומיות הקרובות. "הוא חזר לארץ, נפגשנו לקפה ידידותי", אמר חולדאי על ח"כ לשעבר אסף זמיר, שהתפטר לאחרונה מתפקידו כקונסול ישראל בניו יורק במחאה על החקיקה שמובילה ממשלת נתניהו והוסיף. "לא אהבתי שרץ נגדי, אבל זה לא שינה אותי ולא את אסף, יישרנו את ההדורים מזמן", אמר ראש העיר.

כשנשאל על ידי המגיש גדעון אוקו על האפשרות לריצה משותפת השיב חולדאי: "יש דיבורים, שום דבר עוד לא סוכם. נודיע כל דבר בזמנו".

רון חולדאי בחירות מוניציפאליות בחירות מוניציפליות 2023 בחירות לראשות העיר תל אביב אסף זמיר דיל פוליטי אורנה ברביבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד