כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
17 שנה למלחמת לבנון השנייה

נסראללה: "שמעתי שאם חוק הגיוס יעבור זה יפגע בצבא"

נסראללה מפגין בקיאות במצב הפוליטי בישראל בנאומו ואומר כי "בעקבות הפילוג הפנימי בישראל מצבו של הצבא הישראלי הכי גרוע, שם אמרו שגם אם חוק הגיוס יעבור זה יפגע בצבא"

נסראללה: "שמעתי שאם חוק הגיוס יעבור זה יפגע בצבא"
מחאה נגד חוק הגיוס. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האיום של חסן נסראללה במהלך הנאום לציון השנה ה-17 למלחמת לבנון השנייה, מנהיג חיזבאללה עונה לשר הביטחון גלנט שאיים להחזיר את לבנון לתקופת האבן: "אם תצאו איתנו למלחמה - ישראל תחזור לתקופת האבן, אתם יכולים להחזיר את לבנון לתקופת האבן. זה לא חדש. השאלה מה חיזבאללה יכול לעשות. אנחנו אומרים למנהיגים הישראלים, אם תגיעו למצב של מלחמה, אתם תוחזרו לתקופת האבן".

נסראללה מאיים עוד: "יש גם לנו מטרות, לא רק לישראל - שדות תעופה צבאיים ואזרחיים, בסיסי חיל האוויר, תחנות השנאה, מתקני מים, מתקני תקשורת, תשתיות, מסופי נפט בנזין ואמוניה ויש את דימונה. הכל מצוי בשטח תחת הכוונת של הטילים המדוייקים".

נסראללה הפגין כרגיל בקיאות במצב הפוליטי בישראל בנאומו: "בעקבות הפילוגים הפנימיים בישראל, מצבו של צה"ל הוא הגרוע ביותר מעולם, ואת זה אומרים הבכירים והפרשנים החיילים והמילואימניקים וזה מה שעלה בויכוח בין נתניהו לרמטכ"ל ולמפקד חיל האוויר. ועכשיו יש את הגיוס, לגביו אמרו שרי ביטחון ורמטכ"לים לשעבר כי אם יתקבל - הדבר יכה קשות בצה"ל".

 

חוק הגיוס נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד