ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
חברות אמיצה

לוין יוצא להגנת גלנט: "פרסום אלים ומסית"

שר המשפטים יריב לוין מוכיח הערב שהוא אכן ביחסים טובים עם חברו למפלגה שר הביטחון יואב גלנט ומגנה בתוקף את המודעה שפרסמה תנועת אחים לנשק שמאשימה את גלנט בכך שהוא מפרק לכאורה את צבא העם

לוין יוצא להגנת גלנט: "פרסום אלים ומסית"
יואב גלנט / יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין יוצא הערב להגנתו של חברו למפלגה שר הביטחון יואב גלנט, לאחר שתנועת המחאה 'אחים לנשק' פרסמה מודעה שתוקפת את גלנט וטוענת "גלנט מפרק את צבא העם".

לוין תקף ואמר: "החבורה שפועלת לפרק את המדינה והמכונה אחים לנשק, בעוד פרסום אלים ומסית, הפעם נגד שר הבטחון יואב גלנט ושר האוצר בצלאל סמוטריץ. ההסתה המסוכנת והמזעזעת הזו חייבת להיעצר מיד".

לדבריו, "אפשר רק לדמיין מה היה קורה לו פרסום נורא כזה היה נעשה על ידי אחרים. אני מחזק את ידידי שר הבטחון גלנט וידידי שר האוצר סמוטריץ. את התופעה הבזויה הזו חייבים להוקיע, וראוי שכך יעשו גם ראשי האופוזיציה".

"אני חוזר ואומר: דלתנו פתוחה תמיד להידברות. גם הערב אני שב וקורא ללפיד ולגנץ לבוא ולדבר. ושלא יהיה ספק, אנחנו לא ניכנע לאלימות ולסרבנות", סיים לוין את דבריו.

השר יריב לוין התייחס אמש בראיון ל'ערוץ 14' לתיעוד שבו נראה שר הביטחון גלנט מתחנן אליו במליאת הכנסת בעת ההצבעה על חוק הסבירות להתרכך במשהו ואמר: "אני בשיח רציף וחברות עם גלנט, מכבד את הדברים שהוא מעלה. והוא הצביע בעד בסוף בשלוש קריאות. הסברתי לו שאם נעשה שינוי ברגע האחרון זה יפסול את החוק כולו על נימוק פרוצדורלי של העדר דיון מספק", כך לוין.

יריב לוין יואב גלנט אחים לנשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד