כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בהשראת ארגוני טרור

בן 17 נעצר בפילדלפיה בחשד שתכנן פיגועים

ה-FBI ורשויות אכיפת החוק בפילדלפיה הודיעו כי צעיר בן 17 נעצר בחשד לתכנון פיגועי טרור. הצעיר הפך לקיצוני לאחר שיטוט באינטרנט, ונהיה תומך בקיצוניות אסלאמית

בן 17 נעצר בפילדלפיה בחשד שתכנן פיגועים
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

ה-FBI עצר צעיר בן 17 מפילדלפיה שהתחבר לקיצונים איסלאמיים ברשתות החברתיות ובחן מטרות פוטנציאליות לפיגועי טרור, כך אמר פקיד אכיפת החוק לרשת NBC.

סוכנת מיוחדת של ה-FBI האחראית על משרד השדה בפילדלפיה, ג'קלין מגווייר והתובע המחוזי, לארי קרסנר, קיימו מסיבת עיתונאים והודיעו כי נפתחה חקירה בגין חשד לטרור שהובילה למעצר במערב פילדלפיה.

פקיד אכיפת החוק אמר כי משרד הבושלת בפילדלפיה ינסה להביא את הנאשם הצעיר למשפט כמבוגר, אך התיק לא יעבור לבית המשפט הפדרלי בשל גילו של החשוד. הצעיר בן ה-17 הוא בן למשפחה מוסלמית, אמר הפקיד, אך אין אינדיקציות לכך שבני משפחתו היו מעורבים או היו מודעים לתוכניות של החשוד.

החשוד רכש חומרים באינטרנט ובחר מטרות פוטנציאליות, אמר הפקיד. מגווייר אמרה במסיבת עיתונאים כי לנער הייתה גישה למספר משמעותי של כלי נשק וחומרי נפץ שנועדו לבנות מטען חבלה מאולתר.

הוא ערך מחקר כללי על מטרות ספציפיות, אבל לא רק באזור פילדלפיה, אמרה מגווייר. החשוד, ששמו לא פורסם, היה בקשר עם ארגון המזוהה עם אל-קאעידה שהוגדר כארגון טרור זר בשנת 2022. הוא נעצר ביום שישי האחרון.

טרור מוסלמי פיגועי טרור פילדלפיה ארה''ב FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד