כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נמצא במעצר בית

תושב עכו נעצר בטורקיה בגלל פעמון נוי

תושב עכו עצור בטורקיה כבר למעלה משבוע לאחר שבתיקו נמצא פעמון קישוט שקנה בשוק בטורקיה. בטורקיה נטען כי מדובר בפריט היסטורי עתיק. במשרד החוץ פועלים לשחררו

תושב עכו נעצר בטורקיה בגלל פעמון נוי
פעמונים: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אזרח ישראלי עצור בטורקיה כבר למעלה משבוע, האיש נעצר בשדה התעופה באנטליה לאחר שבתיקו נמצא פעמון קישוט אותו רכש בשוק, כך טוענים בני משפחתו. הטורקים טוענים שמדובר בפריט היסטורי עתיק, והוא ניסה להבריח את הפעמון מחוץ לגבולות המדינה.

על פי הדיווח באתר Ynet. הישראלי תושב עכו נעצר ביום ראשון בשבוע שעבר בתום חופשה משפחתית. אשתו וילדיו הורשו לעלות לטיסה, אך הוא מאז נמצא במעצר בית בטורקיה ואינו יכול לצאת ממנה. במשרד החוץ מסרו כי הם מכירים את המקרה ופועלים כדי לעזור לו דרך ערוצים דיפלומטיים.

"אנחנו חייבים את העזרה של הגורמים הכי בכירים במדינה שייכנסו לתמונה ויעזרו לנו", אמר בנו ל-Ynet. "אבא שלי אדם מבוגר עם בעיות רפואיות והוא במצב לא טוב. הוא רוצה לחזור הביתה ונמצא בלחץ נפשי מאוד גבוה".

המשפחה טוענת כי בידיה הוכחות לכך שהפעמון נקנה בשוק ושהיא מחזיקה בקבלה ובתיעוד קניית הפעמון שעלה 100 דולר. בני המשפחה הוכיחו כי מדובר בפריט לקישוט הבית שמיוצר בטורקיה ונמכרים ממנו רבים נוספים, ולכן מדובר בטעות של הטורקים.

עכו טורקיה פעמון אנטליה מעצר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד