כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מורשתו חקוקה לנצח"

תיעוד: הכבאי שנפל לבור ונהרג הובא למנוחות

לוחם האש עדנאן אסעד הובא למנוחות בהשתתפות אלפים | אחיו עו"ד יוסף אסעד: "אנו כואבים אבידה קשה למשפחה ולמערך כבאות" | נציב כבאות והצלה: "מורשתו של עדנאן חקוקה לנצח בדברי הימים של מערך הכבאות" מפקד מחוז צפון: "לוחם אמיץ ועשוי ללא חת, דוגמא ומופת ללוחמים"

תיעוד: הכבאי שנפל לבור ונהרג הובא למנוחות
הלווית הכבאי עדנאן אסעד ז"ל צילום: כבאות והצלה לישראל

בבית העם בבית ג'אן התקיים אמש בשעת ערב מאוחרת טקס הלווייתו של סמל עדנאן אסעד, בהשתתפות בני משפחה, חברים, לוחמים, נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר אייל כספי, המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי אליעזר רוזנבאום, ראש מועצת בית ג'אן ראדי נג'ם, ראשי מועצות ונכבדי העדה הדרוזית, מפקד מחוז צפון תת טפסר יאיר אלקיים, סגל הפיקוד הבכיר בכבאות והצלה ואלפים מתושבי הסביבה.

טקס ההלוויה נערך ע"פ מנהג העדה הדרוזית בשילוב טקס ממלכתי ובמהלכו נישאה תפילה דתית ולאחריה ספדו בני משפחתו, מפקדיו וראש המועצה בית ג'אן דברים לזכרו של לוחם האש שהיה בן 40 במותו.



נציב כבאות והצלה אייל כספי אמר בדברי ההספד: "עדנאן היה לוחם אש נמרץ, חדור מוטיבציה לביצוע תפקידו, ערכי, ספורטאי מצטיין, יוזם, רכז צופי האש בתחנה. מלח הארץ, מטובי לוחמינו. אנו נלמד את האירוע ואת נסיבותיו. נמשיך להשקיע בלמידה כדי להיות טובים, מהירים ונחושים יותר בקריאה הבאה".

כספי הוסיף ואמר: "מורשתו של עדנאן חקוקה לנצח בדברי הימים של מערך הכבאות. זכרו הטוב ילווה אותנו ולאורו נחנך את הדורות הבאים של המערך. מסירותך למשימה היא אות ומופת וראויה לכל הוקרה והנצחה. המערך כולו נפרד בכאב, סופד ומצדיע לך."

מפקד מחוז צפון, תת טפסר יאיר אלקיים נפרד אף הוא מלוחם האש עדנאן המהווה לדבריו דוגמא ומופת ללוחמים, אמיץ ועשוי ללא חת, מגדיל ראש וחותר למגע בכל אירוע. "עדנאן יחסר לנו בכל רגע ורגע, אנו מתחייבים לשמר את מורשתו ולהנציח את זכרו לעד".

בתום ההספדים נישא ארונו של עדנאן על ידי שישה לוחמים בדרגת סמל שהניחו אותו על גבי רכב כיבוי עם מנוף עליו הונחו זרים של המשרד לביטחון לאומי, זר נציבות כבאות והצלה, זר מחוז צפון וזר תחנת גליל מרכזי.

מבית העם יצאה שיירת הכבוד עם רכבי הכיבוי ואלפי מלווים בדרכו האחרונה של עדנאן לבית העלמין בבית ג'אן שם יתקיים טקס פרטי בהשתתפות המשפחה ונציגי מערך כבאות והצלה לישראל.

 

כבאי אש הלוויה בית גאן דרוזים לוחם אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד