י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הכירי את הכתובת המושלמת לשמלת כלה

בוטיק 'שנהב' לשמלות כלה מספק פגישה אישית ומכוונת, ומאמץ מקסימלי להגיע לתוצאה הרצויה

צילום: אריאל רבינסקי
צילום: אריאל רבינסקי

כל כך הרבה מילים נאמרו על "מהי שמלת כלה מושלמת?" אך האמת היא שאין שמלת כלה מושלמת. כי מה שמושלם בשביל האחת לא מושלם בשביל אחרת.

הדרך לחופה ארוכה מאד וכוללת ים של הכנות, של קניות, של הזמנות, של תכנונים, של נסיעות, של מדידות, של ברורים, של תיאומים, של טלפונים וכך שוב ושוב – בלי סוף...

אך אין ספק שאחד הפריטים החשובים באותו לילה מלכותי היא שמלת הכלה ושחיפוש אחר שמלת כלה שתענה על כל הדרישות היא אתגר לא פשוט. לכל כלה יש חלום ברור מאד לגבי שמלת הכלה שלה והיא יודעת בדיוק איך תיראה שמלת הכלולות.

בבוטיק "שנהב" לשמלות כלה, נהפוך את הכלה למלכה לא רק לערב אחד, אלא לכל פגישה שתתקיים מרגע שנכנסים אל בוטיק שמלות הכלה "שנהב" ועד לרגע בו מחזירים, מרוצים מאד, את שמלת הכלולות לאחר השימוש בה.

חוי, מנהלת הבוטיק ומעצבת השמלות, קובעת לכלה פגישה אישית לשעה תמימה, "אישית" הכוונה לכך שנמצאים לבד בסלון באותה שעה וכל תשומת הלב של הצוות נתונה אך ורק, לרצונות של הכלה, לחלומות שלה ולמאמצים המקסימליים לראות אותה מרוצה.

ב"שנהב" תמצאו שמלות אירופאית, יבוא מיוחד מאירופה מבדים עשירים ויחודיים וגם –עיצוב אישי שנתפר בדיוק לפי החלום של הכלה.

היחס האישי הזה ילווה את הכלה לכל אורך הדרך וכולל התאמה אישית ומדויקת של השמלה, ביצוע שינויים לפי בקשותיה, התאמות מידה ככל שנדרש והכל – ברוח טובה ובחיוך. לחוי מ"שנהב" חשוב לא פחות מאשר לכלה, ולאמה של הכלה, שהשמלה תתאים בדיוק למידותיה של הכלה, תהיה באורך המתאים ושכל פרט יהיה מושלם. צריך לתקן שוב? לפרום? להצר? –הכל נעשה בשמחה.

לתאום: 0523471145 מחכות לך, צוות "שנהב"















נשים שמלות כלות לייפסטייל עיצוב אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד