ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"הכול נפל על הראש"

לפחות 30 בני אדם נהרגו בפיצוץ בתחנת דלק ברוסיה

פיצוצים ושריפות בתחנת דלק ברפובליקה הרוסית של דאגסטן, הביאו למותם של 30 בני אדם כך דיווחו כלי תקשורת ברוסיה. מאז תחילת המלחמה הכוללת של רוסיה נגד אוקראינה, הגיעו דיווחים רבים על שריפות שפרצו ברחבי רוסיה

לפחות 30 בני אדם נהרגו בפיצוץ בתחנת דלק ברוסיה
השריפה הענקית צילום: צילום מסך

לפחות 30 בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו ביום שני בלילה, בפיצוץ ואחריו שריפה בתחנת דלק ברפובליקה הרוסית של דאגסטן, הממוקמת באזור הקווקז.

ממשרד החירום נמסר כי "יותר מ-102 בני אדם נפצעו בשריפה במחצ'קלה, מתוכם 30 מתו". מחצ'קלה ממוקמת על הים הכספי והיא בירת הרפובליקה של דאגסטן. מאז תחילת המלחמה הכוללת של רוסיה נגד אוקראינה, הגיעו דיווחים רבים על שריפות שפרצו ברחבי רוסיה.

 

מהמשרד נמסר כי השריפה משתרעת על פני מרחק של כ-600 מ"ר, והוסיפו כי 260 צוותי כיבוי פועלים לכיבוי. המשרד ציין כי השלטונות הרוסיים שלחו מטוס רפואי למחצ'קלה כדי לפנות פצועים קשה למוסקבה.

האסון התרחש בשעה 21:40 שעון מקומי אמר מנהיג דגסטן, סרגיי מליקוב. "נמשכת עבודה לבירור הגורמים וסוג הפיצוץ", הוסיף בטלגרם.

העיתון הרוסי "איזבסטיה" ציטט עד ראיה שאמר כי השריפה פרצה באזור בו חנו מכוניות, והתפשטה לתחנת הדלק. העד הוסיף: "אחרי הפיצוץ הכל נפל לנו על הראש, וכבר לא ראינו כלום".

מלחמת אוקראינה רוסיה רוסיה תחנת דלק שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד