כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ברוך דיין האמת

איש ירושלים: רבי יוסל בלעדי ז"ל הלך לעולמו

הרה"ח רבי יוסף בלעדי ז"ל מירושלים הלך לעולמו לאחר שהתייסור ביסורים קשים ומרים. המנוח שדבק באדמו"רי בית קרעטשניף ובצדיקי הדורות נודע כאיש ירושלים שהיה אברך כולל עד שנותיו האחרונות בכולל 'שומרי החומות' בירושלים. הלוויתו תתקיים היום בקרית גת

איש ירושלים: רבי יוסל בלעדי ז"ל הלך לעולמו
הרה"ח רבי יוסף בלעדי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הרה"ח ר' יוסף בלעדי ז"ל שהיה איש ירושלים בכל נימי נפשו ודבק בצדיקי הדור, והוא בן 83 בפטירתו. 

ר' יוסל נולד בירושלים בכ' טבת בשנת ת"ש לאביו הרב אברהם אלכסנדר הלוי בלעדי ז"ל שהיה אחראי על המקווה במאה שערים, ולאמו הצדקת מרת מאטיל פייגא ע"ה שנפטרה כשהיה בן 6 בלבד 

האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' מסאטמר זצ"ל התבטא עליו ועל אביו כשראה את צדקותם, שבירושלים היו מסתובבים כבלנים, אבל בחוץ לארץ היו יושבים במזרח.

המנוח היה נו"נ לאדמו"רי לעלוב, הרבי ר' שמעלקא מניקלשבורג והחוזה מלובלין. את האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זצ"ל ששהה בבית דודו רבי פסח שור בשכונת קטמון זכה לראותו שם ודיבר על כך כל חייו. במשך השנים הסתופף בצילם של אדמו"רי קרעטשניף והיה לוקח את הילדים לראות את צדיקי הדורות הרבי בעל ה'בית ישראל' מגור זצ"ל ועוד צדיקים. 

ה'אמונת חכמים' אצל ר' יוסל הייתה לשם דבר, כל חייו הקפיד על תפילה בזמנה, והיה אברך כולל עד שנותיו האחרונות בכולל שומרי החומות בירושלים ונודע כמי שמכבד תלמידי חכמים בגופו. 

בשנים האחרונות עבר להתגורר בקרית גת, ובשנתיים האחרונות נחלש מאוד ולמרות זאת עם כל הקושי הקפיד להגיע לבית הכנסת ולעמוד ליד החזן לשמוע קדישים וקדושה במסירות נפש. 

לפני שנתיים וחצי שיכל את בנו, הרה"ח ר' ראובן נתן נטע בלעדי ז"ל, מחסידי קרעטשניף קרית גת, שהיה נאמן ביתו של האדמו"ר בעל ה'נועם ישראל' מקרעטשניף קרית גת זצ"ל, שהלך לעולמו לאחר ייסורים קשים. 

מסע הלוויה היום בשעה 14:00 בצהריים מביתו ברחוב הצדיק משטפנשט 89 בקרית גת דרך בית המדרש של חסידות קרעטשניף בשכונת רמות דוד בקרית גת לבית החיים ברחובות שם ייטמן בחלקת קרעטשניף.  

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קרית גת ראובן נתן נטע בלעדי קרעטשניף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד