כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הבחירות בירוחם: דגל התורה הארצית מתגייסת

מנהל המחלקה המוניציפאלית וסגן ראש העיר בני ברק הגיע לחזק את מטות הפעילים יחד עם סגן ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג

שפירא וגרינברג בסיור עם רב המקום. צילום: באדיבות המצלם
שפירא וגרינברג בסיור עם רב המקום. צילום: באדיבות המצלם

הקהילה החרדית בירוחם, מתלכדת להצלחת רשימת 'דגל התורה' שסימנה 'שסג', לאור ההכרעה הגורלית הניצבת היום לפתחם של תושבי ירוחם, שעומד על כף המאזניים. הציבור החרדי יצעד היום אל הקלפי לקיים מצוות ועשית ככל אשר יורוך ולקבוע את עתידה של ירוחם מידיהם של משנאי הדת הזוממים להדיר רגלי הציבור החרדי מן המקום.

פעילות ללא הפוגה נעשתה בשבועות האחרונים בברכת גדולי ישראל, על מנת לחזק את רשימת דגל התורה במועצה המקומית ירוחם, בבחירות היום.

בשנים האחרונות חוותה ירוחם התפתחות תורנית עניפה, במוסדות הקהילה החרדית המשגשגים לתפארה ועם הגעת זוגות צעירים רבים להתגורר ביישוב.

הקהילה התורנית ביישוב בראשותו של הגאון רבי מרדכי יהודה קראוס, זוכה להערכה רבה בקרב כלל התושבים, וזאת נוכח מעורבותם הרבה של בני הקהילה בחיי הרוח בעיר, במסירת שיעורי תורה, במתן דרשות, בפעילות קירוב רחוקים, ועוד. לאור זאת, להצלחת רשימת דגל התורה בבחירות משמעות רבה בחיים התורניים הן בקרב הקהילה והן ביישוב כולו.

רפאל לוונטל, יו"ר דגל התורה בירוחם ומנהל מוסדות הקהילה, אומר כי לא מדובר כאן על בחירות למועצת העירייה, אלא, על כל המהות של ירוחם. זה לא עוד קול, או פחות קול, מתנהלת כאן מערכה של ממש על קיום היהדות בירוחם, המתפתחת בשנים האחרונות לבלי היכר, הבניה ביישוב משגשגת, המוסדות בקהילה מתפתחים ומתרחבים, ויחד עם זאת מספר הבוחרים החילונים עלה לאור התרחבות היישוב, וכן מפלגת 'הבית היהודי' מתמודדת לראשונה למועצה, לכן אנו נאבקים על כל קול להשפעתה התורנית של ירוחם.

כמו כן מדווחים מנהלי המטות פנחס מייטס, שאול קוסובסקי ונפתלי צבי קון, על פעילות ערה במיוחד בקרב אברכי הקהילה על המערכה הגורלית בברכתם של גדולי ישראל.

מפלגות דגל התורה ושס רצות במשותף ברשימה מלוכדת שסימנה שסג, המונה כיום שני מנדטים מתוך תשעה והשאיפה היא לשמור ואף להגביר את כוחה של המפלגה אשר גופי תורה רבים תלויים בה. לראשות המועצה הקהילה החרדית תומכת במיכאל ביטון, ראש המועצה המכהן הנתמך אף על-ידי מפלגת העבודה, מולו מתמודד אילן אלמקייס, הנתמך על-ידי הליכוד.













ירוחם בחירות שסג חרדים דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד