י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מינויים חדשים בהנהלת דיסקונט

אסף פסטרנק ימונה לראש חטיבת אסטרטגיה וכספים. אלעד פישר ימונה לראש חטיבת שווקים פיננסים. אפרת קינן תמונה לראשת חטיבת תפעול ונכסים

 צוות הנהלת דיסקונט
צוות הנהלת דיסקונט צילום: ישראל הדרי

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות שאול קוברינסקי, אישר הבוקר את המלצת מנכ"ל בנק דיסקונט, אבי לוי, לבצע שורת מינויים בהנהלת הבנק:

אסף פסטרנק (52) ימונה לראש חטיבת אסטרטגיה וכספים במקומו של ברק נרדי שמונה לראש חטיבת אחזקות בדיסקונט. פסטרנק יכהן כ-CFO של הבנק וינהל את כלל היבטי תכנון המשאבים והבקרה הפיננסית בקבוצה, עיצוב ומימוש התוכנית האסטרטגית וניהול קשרי משקיעים. פסטרנק הצטרף לדיסקונט ב-2004, כיהן בשורה של תפקידים בכירים בחטיבת שווקים פיננסים, ומ-2018 מכהן כראש החטיבה. במהלך השנים כראש חטיבת שווקים פיננסים ביסס את התשתית ההונית של הבנק והוביל מהלכים בניהול הקבוצתי של ההון, הנזילות, ההשקעות ומכלול סיכוני השוק של הקבוצה.

רו"ח אלעד פישר (43) ימונה לראש חטיבת שווקים פיננסים במקום אסף פסטרנק. פישר בעל ניסיון עשיר בתחום הבנקאות, בעבר כיהן בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, כחשבונאי הראשי וסמנכ"ל הכספים של בנק מוניציפאל (דקסיה לשעבר) שם היה אחראי על ניהול המאזן של הבנק ועל החשבות. בשנת 2020, לאחר רכישת בנק מוניציפאל על ידי קבוצת דיסקונט, הצטרף לדיסקונט כמנהל הנכסים וההתחייבויות של הבנק ובתפקידו האחרון ניהל את אגף ה-Global Treasury בחטיבת שווקים פיננסים שם היה אחראי על ניהול הנכסים וההתחייבויות הקבוצתיים הכולל את ניהול הנזילות, חשיפות הריבית וכן את ניהול ההון הקבוצתי. זאת בנוסף לאחריות על ניהול תיק הנוסטרו של הבנק הכולל השקעות במוצרי חוב.

רו"ח אפרת קינן (47), תמונה לראשת חטיבת תפעול ונכסים במקומו של אסף אלדר, שמונה לראש החטיבה הבנקאית. במסגרת תפקידה קינן תנהל את כלל היבטי התפעול בבנק, פיננסיים ולוגיסטיים (בינוי ונכסים), כמו גם את פרויקט המצוינות הבנקאית במסגרתו מקודמים תהליכים לייעול ושיפור הבנק והשירות ללקוחות. לקינן ניסיון ניהולי עשיר בתפקידים בכירים שמילאה בכלל ביטוח ופיננסים כסמנכ"ל מטה ואיכות ובחטיבת הטכנולוגיות של בנק הפועלים שם ניהלה את מחלקת תכנון ובקרת איכות. לדיסקונט הצטרפה ב-2021 וכיהנה כראש אגף תכנון ואסטרטגיית IT בחטיבת הטכנולוגיות שם הובילה את ניהול הפרוייקטים, ניהול התקציב ותחום סיכוני ה-IT.

אבי לוי, מנכ"ל קבוצת דיסקונט אמר: "השלמנו היום את בניית הנהלת דיסקונט, שתוביל את הבנק והקבוצה להמשך התפתחות וצמיחה בשנים הבאות. אני גאה על כך שכל המינויים הם מקרב השדרה הניהולית המובחרת שלנו, המושתתת על הון אנושי איכותי ומקצועי. אין לי ספק שאסף, אפרת ואלעד ימשיכו להצטיין ולהוביל עשייה ממוקדת לקוח ומשמעותית ומאחל לכולנו הצלחה רבה".

 המינויים יכנסו לתוקף לאחר אישור בנק ישראל.

דיסקונט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד