כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שומרים על בריאות העור גם בחופש עם ד"ר פישר ג'נסיס SUN

במיוחד לתקופת החופש הגדול ד"ר פישר מציעה את הפתרון הבדוק למראה עוד בריא וצעיר יותר: קרמי יום מסדרת ג'נסיס סאן המשלבים אנטי אייג'ינג לעור הפנים והגנה גבוהה מקרינת השמש, המסייעת למניעת הזדקנות מוקדמת של העור

שומרים על בריאות העור גם בחופש עם ד"ר פישר ג'נסיס SUN

ימי החופש הגדול בעיצומם ועמם הטיולים. במהלך החופשה אנו עושים פעילויות רבות שאיננו עושים מדי יום, כמו חשיפה מרובה לשמש ושהייה בבריכה או בים, ולכן כדאי להתכונן אליה היטב. בימים אלו – שאנחנו מבלים המון מחוץ לבית, יש צורך בהגנה  על עור הפנים - כדי לשמור על בריאותו ולמנוע נזק, שמצטבר לעיתים אנו רואים אותו רק אחרי שנים רבות.

סדרת ד"ר פישר GENESIS הינה סדרת תכשירי אנטי-אייג’ינג, המשלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטית מדעית יחד עם ידע רפואי ומציעה את הפתרונות החדשניים ביותר להאטת הזדקנות העור, תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. כלל הסדרות תחת GENESIS מטפלות כל אחת בצורך אחר של העור בנוסף להגנה משמש, לרבות פיגמנטציה, קמטים, לחות, סימני גיל וכו'. 

מוצרי ג'נסיס לא רק מטפלים בבעיית האנטי-אייגינג אלא גם מסייעים למנוע אותה: ידוע כי כ- 70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש במשך כל עונות השנה וכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים נגרמים מחשיפה לא מוגנת לשמש. 

כל מוצרי סדרת ג'נסיס סאן מכילים הגנה גבוהה במיוחד. הסדרה כוללת קרם יום אנטי אייג'ינג, שני קרמי יום BB ושני תחליבים לפנים קלילים במיוחד; ג'נסיס סאן פלואיד לכל סוגי העור ולעור מעורב עד שמן, שניהם במרקם קליל שנספג במהירות.

הקרמים מכילים שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים:

ג'נסיס סאן פלואיד מכיל חומצה היאלורונית, המעניקה לחות אופטימלית לעור ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר. הקרמים הינם,OIL FREE  אינם מכילים פראבנים, נבדקו דרמטולוגית, היפו-אלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב - המעיד על התאמה גם לעור רגיש.

ג'נסיס סאן מכיל שילוב אנטי-אוקסידנטים רב עוצמה – ויטמין E, תמציות זרעי ענבים ותה ירוק המסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים כגון: זיהום אויר, חום, קור ויובש.

ג'נסיס סאן  BB מכיל Blumilight™  שילוב פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו מזן מובחר ונדיר שמקורו מפרו, העשיר בפוליפנולים, סכרידים ופפטידים, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית גבוהה במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים (ROS) הנוצרים מקרינת האור הכחול.

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד