כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ברקע המשבר בצה"ל

נתניהו שוקל: פגישה עם מילואימניקים וטייסים

ראש הממשלה שוקל להיפגש עם מילואימניקים וטייסים, זאת על רקע המשבר במערכת הביטחון. נתניהו העלה בפגישה עם בכירי צה"ל את האפשרות לקיים פגישה זו

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: לעמ

במהלך מפגש שקיים עם בכירים בצה"ל בתחילת השבוע העלה ראש הממשלה נתניהו אפשרות לקיום מפגש עם טייסים ומילואימניקים, ושאל את הנוכחים לדעתם בעניין, כך לפי פרסום ב'חדשות 13'. בסביבת נתניהו אישרו שמפגש כזה נשקל בחיוב.

נזכיר כי ביום ראשון כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון ביטחוני עם הרמטכ"ל הרצי הלוי בקריה בת"א בנושא כשירות צה"ל, על רקע גל הסרבנות והמחאה נגד הרפורמה המשפטית. בדיון השתתפו גם שר הביטחון יואב גלנט, יו"ר ש"ס אריה דרעי ומפקד חיל האוויר האלוף תומר בר. במהלך הדיון נתניהו שוחח גם עם שר השיכון יצחק גולדקנופף שנמצא בחופשה.

לפי לשכת לשכת ראש הממשלה, נתניהו נועד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, בכירים במטה הכללי וראש המל"ל, לדיון בנושא מוכנות צה"ל למשימותיו.

שר הביטחון, הרמטכ"ל ואלופי צה"ל הציגו לראש הממשלה את תמונת המצב באשר לכשירות וללכידות בצה״ל וציינו את הפעולות הנעשות בשטח. "ראש הממשלה הנחה לשמור על כשירות ומוכנות צה״ל בשגרה ובחירום לכל אתגר", מסרה לשכת נתניהו.

טייסים בנימין נתניהו מילואימניקים מילואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד